عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

نشست مشترک دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی با کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای عقد تفاهم نامه مشترک همکاری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی جلسه ای در تاریخ ۹۸/۰۴/۲۶ در محل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به منظور عقد تفاهم نامه مشترک همکاری بین دانشگاه و کمیته امداد برگزار شد .

در این جلسه دکتر رسام رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی با معرفی دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشکده های زیر مجموعه، به این نکته اشاره کرد که رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای تربیت نیروی کار ماهر و متخصص میباشد .کما اینکه بسیاری از فارغ التحصیلان این دانشگاه بعد از اتمام تحصیلات جذب بازار کار شده و یا خود اقدام به کارآفرینی میکنند.وی به پتانسیلهای دانشگاه در بحث برگزاری دوره های آموزش آزاد نیز اشاره کرد .

در ادامه مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن تشکر از پیگیریها جهت فراهم آمدن شرایط برای عقد تفاهم نامه،ابراز امیدواری کرد که بتوان در راستای این تفاهم نامه همکاریهای مثمر ثمری بین دانشگاه و کمیته امداد ایجاد شود .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اهمیت دانشگاه فنی و حرفه ای بیان کرد: در جهت ایجاد علاقه برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد به ادامه تحصیل در دانشگاه فنی و حرفه ای بازدیدهایی از امکانات کارگاهی و فضاهای آموزشی دانشگاه با همکاری مسئولین کمیته امداد انجام گیرد. همچنین به ایجاد و فعال کردن واحد نیکوکاری در دانشگاه استان در راستای اهداف تفاهم نامه اشاره کرد .

در پایان جلسه تفاهم نامه به امضای طرفین رسید .