عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان

روایت‌ صحنه‌های حماسه‌ دفاع مقدس به کلاس‌های درس منتقل شود

رئیس مرکز شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: باید روایت‌ صحنه‌های حماسه‌ساز رزمندگان اسلام و شهدا در دفاع مقدس را به کلاس‌های درس دانشگاه انتقال داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زاهدان ، حسین نصیرزاده که به‌منظور حضور در نشست مسئولان ستاد شاهد و امور ایثارگران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان و هماهنگی با مراکز آموزش برگزارکننده درس آشنایی با دفاع مقدس به زاهدان سفر کرده است از حضور خود، شب گذشته از کانال شهید یونس زنگی‌آبادی معروف به کانال یونس بازدید کرد .

در این بازدید، راویان زنده‌سراجی و قربانی رزمندگان جامانده از دوستان شهید خود با روایت   صحنه‌های حماسه‌ساز رزمندگان اسلام در مقابله با تهاجمات دشمن بعثی خاطراتی را بیان کردند .

نصیرزاده که خود از یادگاران دفاع مقدس است نیز عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران و مردم، آسایش و اقتدار امروز خود را مدیون خون شهدا هستند و باید برای حفظ این روحیه در نسل حاضر و جوان این از خودگذشتگی‌ها روایت شده و به تصویر کشیده شوند .

رئیس مرکز شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه خلا بین نسل‌ها را باید ترمیم کرد، خطاب به راویان افزود: وظیفه شما عزیزان در سیستان و بلوچستان به‌عنوان خط مقدم مبارزه با استکبار که باب شهادت و رشادت در این استان هنوز باز هست، بسیار خطیر و حساس بوده و اینگونه روایت‌ها و زنده نگه‌داشتن فرهنگ شهادت و ایثار برنامه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد .

نصیرزاده با بیان اینکه باید روایت‌ صحنه‌های حماسه‌ساز رزمندگان اسلام و شهدا در دفاع مقدس را به کلاس‌های درس دانشگاه انتقال داد، تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی که فرهنگ بسیجی و ولایت‌مداری در آن نهادینه شده متولی شایسته‌ای برای راهبرد منویات مقام معظم رهبری است .

به گزارش آنا، رئیس مرکز شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی دیروز هم در مراسم عطرافشانی مزار متبرک شهدای گمنام واحد زاهدان این دانشگاه حضور یافت .

نصیرزاده به همراه دانشگاهیان واحد زاهدان علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی با تجلیل از مقام شامخ شهدا رشادت ها و جانفشانی شهدا را ارج نهادند .

بازدید از خانواده معظم شاهد و ایثارگر و حضور در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با موضوع شاهد و امور ایثارگران  از دیگر برنامه های این سفر است .