عمومی | مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین

دیدار و گفتگوی رئیس و مسئولین بانک انصار اسفراین با ریاست و مدیران مجتمع آموزش عالی اسفراین

چهار شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۲ - تعداد بازدید : ۲۶۸ چاپ خبر
اخبار دانشگاه دیدار و گفتگوی رئیس و مسئولین بانک انصار اسفراین با ریاست و مدیران مجتمع آموزش عالی اسفراین
رئیس و مسئولین بانک انصار با حضور در مجتمع آموزش عالی اسفراین با ریاست و مسئولین مجتمع دیدار و گفتگو کردند.
رئیس و مسئولین بانک انصار اسفراین با حضور در مجتمع آموزش عالی اسفراین ضمن دیدار با ریاست و مدیران مجتمع از پروژه های عمرانی مجتمع بازدید کردند.
در این دیدار آقای سیاووشی ریاست محترم بانک انصاراسفراین ضمن قدردانی از تلاشهای مسئولین مجتمع در جهت رشد و توسعه ی آموزش عالی در شهرستان به بیان نکاتی در خصوص همکاری موثر دانشگاه و بانک در حوزه ی مالی و اعتباری پرداخت .
در ادامه دکتر مصطفی حیدری ریاست محترم دانشگاه عرض خیر مقدم به مجموعه بانک انصار گزارش جامعی از فعالیتهای دانشگاه از بدو تاسیس تاکنون در حوزه های آموزشی و پژوهشی،عمرانی و دانشجوئی ارائه نمود .
ایشان  با اشاره به عملکرد رو به رشد دانشگاه گفت: با توجه به نوپا بودن مجتمع و علی رغم محدودیتهای مالی این مجتمع  روند رو به رشد و قابل ملاحظه ای داشته است.
در پایان نیز مسئولین محترم بانک انصار ضمن بازدید از مجتمع و روند ساخت خوابگاه خیرساز دخترانه مجتمع در خصوص کمک به تکمیل و تجهیز آن قول مساعد دادند.









منبع:
نوشته شده توسط: روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین
کلمات کلیدی: #مجتمع_آموزش_عالی_اسفراین
اخبار مرتبط
راهنمای ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور مجتمع آموزش عالی اسفراین راهنمای ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور مجتمع آموزش عالی اسفراین (مهر ۹۸)
مهارت افزایی و ایجاد اشتغال با اجرای طرح PM در مجتمع آموزش عالی اسفراین اجرای نخستین طرح توانمندسازی دانشجویان رشته های مهندسی مجتمع آموزش عالی اسفراین جهت ورود به صنعت
دیدار ریاست و معاونت آموزشی مجتمع به همراه نماینده ی شهرستان با معاونت آموزشی و مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت دکتر مصطفی حیدری ریاست مجتمع آموزش عالی به همراه دکتر حاتمی، معاونت آموزشی و پژوهشی مجتمع و دکتر قوامی نماینده ی محترم شهرستان با دکتر خاکی صدیق معاونت آموزشی وزارت علوم و دکتر اوحدی مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت دیدار و گفتگو کردند
درخشش دانشجویان مجتمع آموزش عالی اسفراین در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ دانشجویان نخبه مجتمع آموزش عالی اسفراین موفق به کسب رتبه های یک و شش آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ شدند.


آخرین اخبار
پربازدید ترین ها
تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴
تقویم آموزشی نیمسال اول ۹۸-۱۳۹۷ دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۶
هفته ی سراهای دانشجوئی گرامی باد یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۳
تقویم آموزشی ترم تابستان سال تحصیلی ۹۷- ۹۶ یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰
تقویم آموزشی نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳
محل لینک ۱
محل لینک ۲
محل لینک ۳