عمومی | موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص)

اطلاعیه مهم در خصوص وام صندوق رفاه دانشجوئی وزارت علوم


بدینوسیله به اطلاع آن‌عده از دانشجویان متقاضی وام صندوق رفاه برای نیمسال دوم سال تحصیلی 97-1396 میرساند بایستی مدارک و فرمهای مربوطه را از تاریخ 18دیماه لغایت 5 بهمن ماه تکمیل و به امور دانشجوئی دانشگاه تحویل نمایند. البته لازم به ذکر است با توجه به محدودیت در اعتبارات اعلامی از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، بر اساس زمان مراجعه و تحویل کلیه مدارک، اولویت بندی شده و طبق اولویت، وام تعلق خواهد گرفت. ضمنا زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و پس از آن تاریخ هیچ فرم و پرونده ای تحویل گرفته نخواهد شد.

مدارک لازم:

1- تکمیل برگ درخواست وام شهریه (این فرم بایستی به تائید آموزش گروه مربوطه نیز برسد)

2- تکمیل فرم مشخصات متقاضی

3- ارائه اصل سند تعهد محضری از سوی ضامن (ضامن بایستی کارمند رسمی دولت بوده – تاکید میشود کارمند رسمی دولت بوده و در برگ کارگزینی ایشان کلمه رسمی درج شده باشد- یا اینکه بازنشسته باشد که برای بازنشستگان ارائه گواهی کسر از حقوق از طرف سازمان بازنشستگی ضروری می باشد) نمونه فرم سند تعهد محضری به پیوست آمده و بایستی طبق همین فرم آماده گردد.

4- ارائه اصل و کپی کارت ملی، شناسنامه و کارت دانشجوئی متقاضی

5-ارائه اصل و کپی کارت ملی ضامن

6- ارائه اصل و کپی حکم کارگزینی ضامن برای آنعده که ضامن کارمند رسمی دارند.

7 ارائه اصل گواهی کسر از حقوق برای آنعده از متقاضیانی که ضامن بازنشسته دارند بهمراه کپی حکم بازنشستگی

نکته بسیار مهم اینکه آنعده از متقاضیانی که قبلا همین وام را از امور دانشجوئی دریافت کرده اند صرفا بند 1 و بند 2 مدارک بهمراه کپی کارت دانشجوئی نیاز بوده و نیازی به تعهد نامه و ... نمی باشد.

در پایان متذکر می شود که بایستی تمامی مدارک درخواستی نهایتا تا پایان وقت اداری روز 5 بهمن ماه بصورت تکمیل شده و بدون نقص تحویل امور دانشجوئی گردد در غیر اینصورت وام تعلق نخواهد گرفت.

مدیریت امور دانشجوئی دانشگاه نبی اکرم(ص) 17دی ماه 1396