عمومی | بنیاد ملی نخبگان

نقش کلیدی رسانه ملی در رونق تولید در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ چهارمین نشست اعضای رسانه‌ای رونق تولید استان سمنان با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان و جمعی از مسئولان استانی، مدیران و صاحبان شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد.

در این نشست، داود فیض؛ رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان به نقش کلیدی صداوسیما در رونق تولید در کشور اشاره کرد و گفت: از ۱۵ سال گذشته که با فرمان رهبری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور پیگیری می‌شود؛ نقش صداوسیما در فرهنگ‌سازی روزبه‌روز پررنگ‌تر شده است.

وی توجه بیشتر شبکه استانی سمنان به مقوله تولید دانش‌بنیان با معرفی مصادیق موفق در این حوزه را یکی از ملزومات فرهنگ‌سازی دانش‌بنیان دانست.

در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام‌والمسلمین توکلیان؛ مدیرکل صداوسیما مرکز سمنان در تشریح اهداف شکل‌گیری ستاد رونق تولید درمراکز استانی صداوسیما، گفت: ستاد رسانه‌ای رونق تولید، پیرو دستورالعمل رئیس سازمان و به منظور تحقق عنوان سال و جامه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری مبنی بر حمایت همه جانبه از تولید شکل گرفته است.

وی افزود: این ستاد در نظر دارد با حضور صاحب‌نظران حقیقی حوزه تولید و صاحب‌نظران حوزه برنامه‌سازی گام‌های موثری در جهت رونق تولید استان بردارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین توکلیان در ادامه به ضرورت آسیب‌شناسی تولید دانش‌‎بنیان اشاره کرد و ادامه داد: این جلسات فرصت مناسبی جهت بررسی آسیب‌ها بر سر راه تولید دانش‌بنیان در استان و ارائه راهکارهای عملیاتی و بسته‌های رسانه‌ای برای مرتفع کردن این مشکلات را فراهم می‌آورد.