عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه

نشست هم اندیشی هیئت رئیسه واحد های میمه و شاهین شهر برای تقویت هم افزایی سازمانی

به گزارش روابط عمومی واحد میمه ، در این نشست ضمن برآورد پتانسیل های علمی و پژوهشی دو واحد دانشگاهی میمه و شاهین شهر به بررسی راهکارهای هم افزایی و ارائه یک برنامه زمانی جامع پرداخته شد.

دکتر سید ناصر حجازی رئیس واحد میمه ضمن تشریح پتانسیل ها و امکانات آموزشی و پژوهشی این واحد دانشگاهی ، تعامل و همکاری واحد های میمه و شاهین شهر را موجب اثر بخشی و بازدهی بیشتر برنامه ها و اقدامات علمی پژوهشی و ایجاد فضای مطلوبتر برای دانشجویان دانست و افزود : با نگاه واقع بینانه به شرایط موجود، واحد های دانشگاهی می بایست فضای صرفا رقابنی را به یک فضای تعاملی تبدیل و با شناسایی پتانسیل های خود درجهت هم افزایی و رشد یکدیگر تلاش نمایند.

وی خاطر نشان کرد: واحد های دانشگاهی با پرهیز از نگاه یک جانبه گرایانه و لحاظ کردن حقوق و منافع همدیگر در برنامه های خود در نتیجه بخش بودن همکاری ها می توانند موثر باشند.

حجازی با اشاره به  پتانسیل های این دو واحد دانشگاهی،  برنامه ریزی برای مشارکت در زمینه های، طرح های برون دانشگاهی، استفاده از فضاهای آموزشی همدیگر، استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی ، تاسیس مدرسه سما، و راه اندازی دبیرخانه دائمی بوم گردی و گردشگری را خواستار شد.

مسعود نصری رئیس واحد شاهین شهر نیز ضمن تشکر از میزبانی واحد میمه مطالبی را در راستای تعامل هرچه بیشتر دو واحد دانشگاهی و استفاده از ظرفیت های همدیگر در جهت تجاری سازی و تولید ثروت از علم بیان کرد.

در ادامه جلسه معاونان و مدیران گروه های آموزشی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف آموزشی پژوهشی و راه های کسب درآمد های غیر شهریه ای مطرح نمودند.