عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

رقابت‌های بخش تیمی جشنواره قرآن و عترت منطقه ۴ دانشگاه های علوم پزشکی کشور با معرفی برترین ها به پایان رسید

وبدا؛ سرپرست معاونت دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: رقابت‌های بخش تیمی جشنواره قرآن و عترت منطقه ۴ دانشگاه های علوم پزشکی کشور با برتری دختران اصفهان و پسران کاشان در شهرکرد به پایان رسید.
به گزارش وبدا؛ دکتر عبدالمجید فدایی افزود: رقابت‌های بخش تیمی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت روز دوشنبه مورخ ۲۴ تیر ۹۸، با حضور نمایندگان منطقه ۴ دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و به میزبانی شهرکرد برگزار شد.
به گفته وی، در پایان این رقابت‌ها، گروه سه نفره دختران دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و پسران کاشان با کسب بیش‌ترین امتیاز راهی مرحله کشوری شدند.
وی تصریح کرد: در این مسابقات و در بخش خواهران، گروه اصفهان با حضور زهرا علافچیان، ریحانه قاسمی و لیلا رجبی توانست ۴۸.۲۵ امتیاز را از آن خود کند و به عنوان گروه برتر شناخته شود.
دکتر فدایی افزود: در بخش آقایان نیز، گروه دانشگاه علوم پزشکی کاشان با کسب ۷۱.۷۵ امتیاز، عنوان نخست را به دست آورد. به گفته وی، در این گروه، ابوالفضل حکیم الهی، حسان بکرانی و محمد داوود فلاحی میبدی به سوالات بخش‌های مختلف پاسخ دادند.
وی گفت: دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در این رقابت ها به امتیاز ۴۶.۵ رسیدند و علوم پزشکی شهرکرد به امتیاز ۴۰.۵ بسنده کرد.
سرپرست معاونت دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان خاطر نشان کرد: رقابتهای بخش تیمی برای نخستین باردر بیست وچهارمین جشنواره قرآن و عترت ( ع) وزارت بهداشت اجرا می شود که دانشجویان شرکت کننده در این بخش به سوالات رشته های حفظ، قرائت و مفاهیم به صورت مشترک پاسخ می دهند.