عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

برگزاری نشست اختتامیه طرح ضیافت اندیشه اساتید

اختتامیه طرح ضیافت اندیشه اساتید با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه امروز مورخ ۲۵/۴/۹۸ در سالن دکتر قریب دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، دکتر کوچکی رئیس دانشگاه در این نشست، ضمن تشکر از برگزاری طرح گفت: هم اندیشی مدیران و اعضای هیات علمی یکی از راه حل های برون رفت از مشکلات است.

ابراهیم کوچکی گفت: علیرغم مشکلات مالی در طول دو سال گذشته، مدیران دانشگاه تمام تلاش خود را معطوف به امر آموزش، بهداشت و درمان کردند که در این حوزه ها وقفه ای ایجاد نشود.

وی همچنین با اشاره به تقسیم بندی بودجه دانشگاه های مراکز استان و دانشگاه های شهرستان ها گفت: تمام سعی مدیریت دانشگاه برخورداری از طرح ها و پروژه هایی است که با همکاری وزارت خانه انجام میشود.

حجه الاسلام علیرضا شاه فضل مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در ابتدای جلسه، در خصوص برگزاری این طرح توضیحاتی را ارائه داد و گفت: امسال نهمین سال برگزاری طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه بود که استقبال خوبی از سوی اساتید مواجه شد.

وی، با اشاره به شرکت حدود ۱۲۰ استاد هر سال در این طرح افزود: محتوای دوره به همت معاونین، روسای دانشکده ها و برخی از اعضای هیات علمی مشخص می شود.

حجه الاسلام شاه فضل تصریح کرد: امسال در هفته اول دوره تخصصی  برگزار شد و سه دوره غرب شناسی با حضور دکتر قاسم پورحسن، روشنفکری دینی با حضور دکتر محمدرضا اسدی و دوره اقتصاد سیاسی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با حضور دکتر محمدحسن قدیری ابیانه برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ادامه داد: اساتید با توجه به اولویت ثبت نام در یکی از این دوره ها شرکت کردند و در هفته دوم نشست تخصصی با موضوع نقش اساتید در مواجهه با آسیب های اجتماعی در حوزه اعتیاد، ارتباط دانشجو و  استاد در دانشگاه، آشنایی با مزیت ها و چالش های فضای مجازی و نشست اعضای هیات رئیسه دانشگاه با اساتید اجرا گردید.

معاونین آموزشی، بهداشتی، تحقیقات و فناوری، فرهنگی و دانشجویی، غذا و دارو  نیز گزارش های خود را ارائه و در پایان اساتید دیدگاه ها، پیشنهادات، مشکلات و سوالات خود را بیان نمودند و رئیس دانشگاه و معاونین به سوالات اساتید پاسخ دادند.

یادآور می شود دیدار با خانواده شهید صیادی از شهدای مدافع امنیت نیز یکی از برنامه های ضیافت اندیشه اساتید بود.