عمومی | سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران

تدابیر برگزاری اجلاس هیئت عمومی شماره ۲۲

تدابیر برگزاری اجلاس هیئت عمومی شماره ۲۲

مهندس محمد مصطفوی مسئول دبیرخانه دائمی هیات عمومی اجلاس و عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان  تدابیر برگزاری شکوهمند اجلاس هیئت عمومی را تشریح کرد .

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی اجلاس بیست و دوم در سه روز برگزار خواهد شد که روز اول آن  ویژه ورود مهمانان و مراسم افتتاحیه در محل هتل پارسیان آزادی است.
مراسم افتتاحیه با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی و معاونین ایشان  خواهد بود. برای حضور در این همایش از تنی چند از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی  شهردار تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران و تنی چند از مسئولان بلند پایه کشوری و استانی دعوت شده است.
روز دوم اجلاس به برگزاری انتخابات شورای مرکزی اختصاص دارد که در محل پژوهشکده صنعت نفت خواهد بود.
مراسم اختتامیه اجلاس روز پنج شنبه ۲۷ تیرماه در محل هتل پارسیان آزادی می باشد.
سرشماری الکترونیکی اعضا از جمله اقدامات مثبتی است که بنا داریم در اجلاس تهران انجام دهیم و مقدمات اولیه برای انجام آن فراهم شده است .
از مهمترین دلایل انتخاب هتل پارسیان آزادی برای برگزاری اجلاس توافق بر سر قیمت مناسب و نیز گنجایش تعداد اعضای مدنظر ماست و به یاری خدا همکاران در آنجا اقامت خوبی را خواهند داشت .
شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در نظر دارد از فرصت اجلاس حداکثر استفاده را برای هماهنگی‌های  بیشتر با مسئولان تاثیرگذار کشور ببرد.  نظم و انسجام اجلاس هیات عمومی سازمان میتواند سنگ بنای خوبی را برای تقویت مبانی کار شورای مرکزی فراهم سازد .
دبیرخانه دائمی این اجلاس در هفته‌ها و ماه‌های اخیر جلسات متعددی را با شرکت نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و نیز سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان ها با هدف منظم کردن و دقیق تر برگزار کردن اجلاس هیئت عمومی و اجرای برنامه های پیش بینی شده به انجام رسانیده است و در تلاش هستیم که از برنامه زمانبندی خود عقب نباشیم.