عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست جدید بیمارستان زینبیه (س) خورموج معارفه شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین بابیان اینکه بیمارستان زینبیه (س) یکی از منظم‌ترین بیمارستان‌های استان است گفت: ۲ طرح مهم نظام ارجاع و الکترونیکی کردن پرونده‌ها از سوی وزارت بهداشت در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در حال اجراست.
دکتر جعفر زارعی زاده افزود: بیمارستان زینبیه (س) خورموج در بحث الکترونیکی کردن پرونده‌های سلامت به صورت پایلوت انتخاب‌شده است و به زودی اجرای آن در این بیمارستان آغاز خواهد شد.
دکتر اصغر بحرانی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی نیز گفت: پروژه‌های عمرانی بیمارستان که از قبل ناتمام مانده به زودی تکمیل و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد که این پروژه‌ها شامل ICU، NICU، بخش اعصاب و روان و همچنین همراه سرای خیر ساز بیمار که در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید بیمارستان زینبیه (س) خورموج با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رییس اداره پرستاری دانشگاه، مسئول نظارت بر درمان دانشگاه، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی، رییس دفتر پرستاری بیمارستان زینبیه (س)، کادر اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان، سرپرستاران و پرسنل بیمارستان زینبیه (س) برگزار شد.
در این آیین از زحمات دکتر علی بهنام مجرد و سید علی هاشمی که رییس و سرپرست سابق بیمارستان زینبیه (س) خورموج تقدیر شد و دکتر فضل اله مجاهد به عنوان سرپرست جدید بیمارستان زینبیه (س) خورموج معرفی شد.

انتهای پیام/ ۴۰۵۰- ه.ح