عمومی | سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران

هیئت داوری در کنار هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات شورای مرکزی

هیئت داوری در کنار هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات شورای مرکزی

هیئت داوری انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی که اعضای آن همزمان با تشکیل هیات اجرایی انتخابات ، توسط شورای مرکزی انتخاب و معرفی شده اند،  متشکل از سه نفر مهندسان پیشکسوت است که فعالیت خود را در هیئت داوری همزمان با شروع به کار هیئت اجرایی آغاز کرده و تا پایان انتخابات و رسیدگی به شکایات احتمالی معترضان و بسته شدن پرونده انتخابات ادامه دارد.
مهندس بیطرف عضو هیئت داوری انتخابات در گفتگو با روابط عمومی شورای مرکزی با اشاره به اینکه تا به حال و قبل از برگزاری انتخابات نیز این هیئت جلساتی را برگزار کرده و در جریان فعالیت‌های هیئت اجرایی به صورت مستمر و پیوسته قرار دارد ، گفت: هیئت داوری در زمان انتخابات در کنار هیئت نظارت قضاوت این انتخابات را به صورت سالم و بی طرفانه عهده دار است.
به گفته وی در حال حاضر نیز چنانچه در زمینه رد صلاحیت ها و یا موارد مشابه اعتراض به این هیئت واصل شودآنها را رسیدگی خواهد کرد، همچنان که تا به حال مواردی بوده و نظر هیات داوری اعلام شده است .
به گفته مهندس بیطرف هیئت داوری در زمان انتخابات هم کار هیئت اجرایی و هم کار هیئت نظارت را زیر نظر خواهد داشت و انتظار می رود با مساعدت و مشارکت فعال مهندسان و رعایت قوانین و مقررات انتخابات به بهترین وجه صورت گیرد.