عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

برگزاری مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان با حضور دکتر کوهپایه زاده

مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان ورودی مهر ۹۴ با حضور رئیس دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه : مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان ورودی مهر ۹۴  دانشکده های پیراپزشکی، توانبخشی، پرستاری و مامایی با حضور دکتر کوهپایه زاده رئیس دانشگاه، مسئولین دانشکده ها، دانشجویان و خانواده های آنها روز شنبه ۲۲ تیرماه در مرکز همایش های رازی برگزار گردید.
در ابتدا دکتر کوهپایه زاده میلاد حضرت امام رضا (ع) را تبریک گفته و از روسا و کارکنان دانشکده ها تشکر نمود.
رئیس دانشگاه خطاب به دانشجویان عنوان کرد: شما معلمین و همکاران ما در آینده هستید. ما تمام تلاش خود را بکار بردیم تا محیط مناسبی برای شما فراهم آوریم.
دکتر کوهپایه زاده با اشاره به نقش حمایتی خانواده ها در سرنوشت دانشجویان برای تمامی فارغ التحصیلان ورودی مهر ۹۴ آرزوی سلامتی و توفیق نمود.
در ادامه دکتر پیروی رئیس دانشکده پرستاری مامایی اظهار داشت : دانشگاه علوم پزشکی ایران به کیفیت آموزش در مقطع کارشناسی همانند سایر مقاطع اهمیت می دهد.
وی افزود:  بیان بازخوردها و  نظرات دانشجویان به ما کمک می نماید تا خدمات بهتری ارائه دهیم.
دکتر پیروی گفت: شما فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در نقطه عطفی قرار دارید که با توجه به شرایط زندگی می توانید تصمیمات جدی را برای آینده خود بگیرید.
سپس روزبهانی معاون فرهنگی دانشکده توانبخشی به نمایندگی از رئیس دانشکده جشن دانش آموختگی را به  دانشجویان تبریک گفت و عنوان داشت: امیدوارم این مقطع را با موفقیت طی کرده باشید و فصل جدیدی را آغاز نمایید.
همچنین دکتر شیدفر رئیس دانشکده پیراپزشکی ضمن تبریک به فارغ التحصیلان، دانشجویان را به عنوان گوهرهای گرانبها برای اساتید معرفی و ابراز امیدواری کرد :که شاهد حضور  ایشان در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی ایران باشیم.
گفتنی است برنامه های متنوعی مانند پخش موسیقی و کلیپ برنامه های شاد فرهنگی و اهدای تندیس و یادبود در این جشن انجام شد.