عمومی | بنیاد ملی نخبگان

جامعه نخبگانی ایلام با خانواده معظم شهداء دیدار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای تعمیق باورهای دینی و ارتقاء حس مسئولیت‌پذیری اجتماعی در جامعه نخبگانی، رئیس بنیاد نخبگان استان ایلام، اعضای شورای علمی بنیاد نخبگان استان و جمعی از سرآمدان، مدیران اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و مستعدان‌برتر استان ایلام با خانواده معظم شهداء دیدار کردند.

در این مراسم، مژگان صالحی‌پور؛ رئیس بنیاد نخبگان استان ایلام ضمن تاکید بر لزوم پاسداشت ایثارگری‌های رزمندگان جنگ‌تحمیلی و زنده‌ نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهداء، به معرفی شهید اسد بسطامی و برخی از همرزمان وی و ایثارگری‌های آنان در دوران دفاع‌مقدس پرداختند.

وی افزود: پس از جنگ، همسران شهداء با تلاش و کوشش مستمر توانستند فرزندانی تربیت کنند که هر یک در عرصه‌های مختلف به توسعه و تعالی کشور کمک کنند.

صالحی‌پور برنامه دیدار با خانواده شهداء را از ارزشمندترین برنامه‌های بنیاد دانست و اضافه کرد: معرفی فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و نهادینه‌کردن آنها در بین جامعه نخبگانی، می‌تواند روحیه تلاشگری برای خدمت‌رسانی را به طور مستمر در افراد ارتقاء دهد.

لازم به ذکر است، در این دیدار مقرر شد برنامه‌های فرهنگی با محوریت شهداء با همکاری بنیاد نخبگان استان ایلام و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان طراحی و اجرا شود.