عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

دعوت رئیس دانشگاه و معاون درمان از جامعه پرستاری استان برای شرکت در انتخابات نظام پرستاری - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹

در آستانه برگزاری پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری در روز جمعه ۲۱ تیرماه، دکتر محمد دهقانی فیروزآبادی رئیس دانشگاه و دکتر جلال احمدی معاون درمان دانشگاه در پیامی مشترک از جامعه بزرگ پرستاری استان برای شرکت در این انتخابات دعوت کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن این پیام به شرح ذیل است:
جایگاه پرستار و حرفه پرستاری در تامین و حفظ سلامت جامعه، جایگاهی ممتاز و طراز اول است.   "مقام معظم رهبری"
اهمیت و جایگاه پرستاری در تامین، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه بر هیچکس پوشیده نیست و پرستاران حافظان اصلی سلامتی و محور نظام سلامت هستند.
در این بین سازمان نظام پرستاری از بدو تاسیس به عنوان نماینده پرستاران در نظام سلامت کشور نقشی بسیار اثرگذار در حل مشکلات پرستاری، دفاع از حقوق مادی و معنوی پرستاران و پیگیری مطالبات صنفی و حرفه ای آنان و همچنین حفظ منافع مردمی داشته است.
بدون تردید اکنون که در آستانه برگزاری پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری قرار گرفته ایم انتظار می رود گروه های پرستاری با انتخاب افراد صالح و توانمند از نظر علمی و فنی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره نظام پرستاری، گامی ارزشمند برای تقویت جایگاه حرفه‌ای، تداوم و استمرار پیگیری حقوق و مطالبات به حق خود بردارند.
اینجانبان از جامعه بزرگ پرستاری استان خراسان جنوبی(پرستاری، بهیاری، هوشبری، اتاق عمل و فوریت‌های پزشکی) دعوت می کنیم تا روز جمعه ۲۱ تیرماه با حضور حداکثری و پرشور در انتخابات نظام پرستاری، باری دیگر جلوه ای از اقتدار و همدلی پرستاران را به نمایش گذاشته و با تشکیل سازمانی قدرتمند و هدفمند، در شکوفایی و اعتلای حرفه پرستاری بیش از گذشته سهیم باشند.
در پایان از درگاه خداوند منان سلامتی و ایامی سرشار از توفیقات روز افزون الهی برای تمامی زحمت کشان این عرصه آرزومندیم

دکتر جلال احمدی                                               دکتر محمد دهقانی فیروزآبادی
معاون درمان دانشگاه و دبیرهیات اجرایی رئیس دانشگاه و رئیس هیات اجرایی
پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری                  پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری
مشاهده این خبر در وبدا(پایگاه خبری - اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)/

اینجا کلیک نمایید.