عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان

هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان در شهرستان دلفان

کاظمی ذهابی/وبدا

اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان به منظور بررسی عملکرد شبکه بهداشت و درمان دلفان در این شهرستان حضور پیدا کردند.

به گزارش وبدا لرستان، در اولین برنامه ی کاری هیات رئیسه در دلفان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مدیر کل حوزه ی ریاست دانشگاه با حضور در بیمارستان ابن سینا از مرکز اورژانس، بخش اطفال و بخش تزریقات این مرکز درمانی بازدید کردند.

در این بخش ها روند ارائه ی خدمات، میزان درآمدزایی و هزینه های آن را بررسی شدند.

دیدار با پرسنل شبکه بهداشت و درمان؛

در این دیدار رئیس شبکه و نمایندگان پرسنل مهم ترین خواسته ها و مشکلات خود را عنوان کردند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی :

پرسنل بیمارستان ابن سینا با رشادت شبانه روز کار می کنند و کمبود امکانات را جبران می کنند

رستمیان در دیدار پرسنل شبکه بهداشت و درمان با سرپرست دانشگاه گفت: پرسنل بیمارستان ابن سینا با بهترین الفاظ و امکانات لایق تقدیر هستند. پیگیری ساخت بیمارستان دوم، بخش ام آر آی، آمبولانس، مطالبات پرسنل و راه اندازی دانشکده پرستاری و اورژانس هوایی مهم ترین خواسته ها از سرپرست دانشگاه هستند. طی جلساتی که با وزیر بهداشت داشتیم موافقت ایشان را برای تسریع در کمک به شهرستان جلب کردیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان در جمع پرسنل شبکه بهداشت و درمان دلفان گفت :

پزشکان متخصص طرحی بیمارستان ابن سینا باید بدون وقفه مبلغ ۵۰ میلیون ریال کارانه خود را دریافت کنند

دکتر نیکبخت عنوان کرد: هفته ی آینده بخشی از کارانه پزشکان پرداخت خواهد شد . علاوه بر پرداخت دو ماه اضافه کار جامانده از سال گذشته ۳۰۰ میلیون ریال به صورت تشویقی به این مبلغ اضافه می شود . سه ماه ماموریت جامانده پرسنل از سال گذشته پرداخت خواهد شد . مرکز بهداشت دلفان با مشارکت معاونت بهداشت دانشگاه برنامه ی مدونی را برای مبارزه با معضلات اجتماعی خودکشی و اعتیاد طرح ریزی کنند . معاون درمان دانشگاه در صورت تامین نیروی متخصص، بخش ان آی سی یو بیمارستان ابن سینا را راه اندازی کند . پزشکان باید ارتباط نزدیک خود با مردم را حفظ کنند. دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیش از ۳۷۴۰ میلیارد ریال بدهی مربوط به مطالبات پرسنل، دارو، تجهیزات و خریدهای بخش تدارکات دارد. همچنین بدهی مربوط به پیمانکاران پروژه های بهداشتی درمانی بیش از ۳۳۱۰ میلیارد ریال می باشد.

تشکیل جلسه بررسی عملکرد شبکه؛

هیات رئیسه دانشگاه به منظور پایش و بررسی عملکرد شبکه بهداشت و درمان دلفان در ساختمان ستاد این شبکه تشکیل جلسه داد. در این جلسه مهم ترین مشکلات حوزه های بهداشت، درمان، دارو و مالی و منابع انسانی این شبکه بررسی شدند . تخصیص اعتبار  یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی برای راه اندازی بخش روانپزشکی بیمارستان مهم ترین مصوبه ی این نشست بود.