عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام

عطر و بوی حرم رضوی در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام

عطر و بوی حرم رضوی در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام

نشست هم اندیشی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با حضور خادمان حضرت امام رضا (ع) تحت عنوان "سایه خورشید" با شکوه خاصی در این دانشگاه  برگزار شد.

در این آیین معنوی که همراه با خاطره گویی، پرچم گردانی ، و مدیحه سرایی بود ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: با تلاش و کوشش و تمسک به آقا امام رضا (ع) باید دانشگاه را به سمت رشد معنویت و تولیدات علمی و پژوهشی در تراز انقلاب اسلامی سوق دهیم.

دکتر محمد میرزایی حیدری اضافه کرد: جوانان و دانشجویان امانت هایی هستند که باید برای آنها برنامه های متنوع در مسیر تربیت دینی و علمی داشته باشیم و باید برای اعتلای نظام و انقلاب و به عنوان سرباز ولایت پاسداشت خون شهدای والامقام و ارزشهای اسلامی و انقلابی باشیم.

وی بیان کرد: تدفین شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی  شاهد و ناظری بر اعمال ما است و همه خواهران و برادران دانشگاهی باید خواهر و برادر این شهید ۱۹ ساله باشند و هرگز ایشان را تنها نگذارند.

در این آیین معنوی که به همت نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی برگزار شد ، نشان خادمی امام رضا (ع)  به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام اهدا شد.

همچنین خدام امام رضا (ع) بسته های اهدای استان قدس رضوی را بین کارکنان و اساتید واحد ایلام توزیع کردند.