عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بیمارستان ۲۲ بهمن خواف

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به همراه جمعی از مدیران این معاونت با حضور در شبکه بهداشت و درمان خواف نحوه خدمات رسانی درمانی در این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش وب دا، دکتر بدیعی به همراه جمعی از مدیران این معاونت با حضور در شبکه بهداشت و درمان خواف ضمن دیدار با مدیر شبکه و سایر مسئولین ، نحوه خدمات رسانی به مردم این شهرستان، وضعیت پزشکان و پرسنل بیمارستان ۲۲ بهمن و اورژانس ۱۱۵ را مورد بازدید قرار داد.

دیدار با فرماندار شهرستان ، امام جمعه اهل تشیع این شهرستان و سایر مسئولین شهرستان از دیگر برنامه های این بازدید بود. همچنین باتوجه به فراوانی مصدومیتهای ناشی از تصادفات و به منظور مدیریت بهتر اعزام مصدومین ناشی از این تصادفات یک دستگاه سی آرم به این شبکه اهدا شد و  اختصاص متخصصین مورد نیاز و مدیریت صحیح موضوع متخصصین مقیم مورد بررسی قرار گرفت .

دکتر بدیعی همچنین از پانسیون پزشکان بازدید و دستور بازسازی و اصلاح شرایط برخی از این پانسیونها را صادر نمود .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این بازدید اظهار کرد: مردم فرهیخته این منطقه لایق دریافت بهترین خدمات در حوزه پزشکی هستند و این خدمات می بایست توسط کادر متخصص درمانی ارائه گردد . لذا باید شرایطی فراهم گردد تا این متخصصین دلگرمی کافی را برای حضور در شهرستان داشته باشند.

همچنین شرایط نظام ارجاع در منطقه مورد بررسی قرارگرفت و دستورات لازم برای برگزاری یک جلسه مشترک با حضور مسئولین دانشگاه های مشهد ، تربت حیدریه و گناباد برای حل برخی مشکلات موجود صادر گردید.

{jcomments on}