عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

پایان طرح «بسیج ملی کنترل فشارخون»

پایان طرح «بسیج ملی کنترل فشارخون» جمعه، ۲۱ تیر ۱۳۹۸

ن طرح  «بسیج ملی کنترل فشارخون»

کنترل فشارخون بیش از۴۰هزار نفر در شهرستان دیواندره

دکتر محمد شاه ویسی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیواندره با اعلام کنترل فشارخون بیش از ۴۰هزار نفر با پوشش ۱۰۰.۸دهم درصدى جمعیت بالای ۳۰ سال در طرح ملی بسیج ملی کنترل فشارخون

شهرستان دیواندره خبر داد:

وی تصریح کرد: بسیج ملی کنترل فشار خون از جمله طرح هایی است که به عینه نشان داد وقتی هدف غایی یک برنامه کنترل سلامتی افراد جامعه است همه ی مسئولان ادارات مختلف، رسانه های جمعی، کارکنان بهداشت و درمان و یکایک افراد جامعه برای اجرای موثر آن بسیج می شوند و با بهره مندی از بالاترین ظرفیت خود تلاش می کنند تا برنامه را به طور موثر اجراء کنند.

ایشان عنوان کردند حال که پس از نزدیک به دو ماه تلاش، غربالگری فشارخون بالای افراد بالای ۳۰ سال با موفقیت و کسب دستاوردهای ارزشمند به پایان رسیده است جا دارد از همکاری و همراهی یکایک مسئولین شهرستان و شهروندان تشکر و قدردانی نمایم.

همچنین جا دارد از همکاری شهرداری محترم، نیروی انتظامی، هلال احمر، اصحاب رسانه و سایر ادارات شهرستان قدردانی نمایم که زمینه اطلاع رسانی عمومی و اجرای توام با آرامش و با کیفیت این طرح را فراهم نمودند.

از همشهریان محترم در نقاط مختلف شهری و روستایی تشکر و قدردانی کردند که ضمن اهمیت دادن به سلامتی خود به مراکز تعیین شده از تاریخ ۲۷ اردیبهشت لغایت ۱۵ تیر ماه مراجعه کردند و در این طرح ملی شرکت کردند.

همچنین از تلاش مخلصانه و مجدانه همکاران خود که در این طرح شرکت داشتند و سختی های بسیار فراوانی را تحمل کردند تا بتوانند وسیله ای برای شناسایی مشکل سلامتی اعضای جامعه خود باشند تا زندگی آنها را از گزند آسیب های سلامتی مصون دارند تشکر کردند.