عمومی | مؤسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر چغندر قند

طی مراسمی دکتر حمید نوشاد به عنوان سرپرست دفتر خدمات فنی و پشتیبانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی معرفی شد.

نشست تودیع و معارفه سرپرست دفتر خدمات فنی و پشتیبانی سازمان با حضور دکتر رسول زارع قائم مقام سازمان، دکتر سید باقر محمودی معاون توسعه مدیریت و منابع،دکتر کامبیز بازرگان معاون پژوهش و فناوری، جمعی از مدیران کل دفاتر ستادی و رئیسان گروه های این دفتر یکشنبه ۱۶ تیر سال جاری در سالن اندیشه برگزار شد. در این مراسم طی حکمی از سوی دکتر محمودی معاون توسعه مدیریت و منابع، آقایان دکتر حمید نوشاد به عنوان سرپرست دفتر خدمات فنی و پشتیبانی، دکتر حسین نجفی به عنوان مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان و مهندس ماشااله خشنود به عنوان قائم مقام معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان منصوب شدند.
دکتر رسول زارع قائم مقام سازمان با اشاره به ماهیت وظایف دفتر خدمات فنی و پشتیبانی را از حیث در برگیری فراوان ارائه خدمات و کسب رضایتمندی همکاران، دارای جایگاه ویژه ای دانست که آن را از دیگر مسئولیت های سازمان متمایز می کند. ایشان برای دکتر نوشاد در سمت سرپرست دفتر خدمات فنی و پشتیبانی سازمان آرزوی موفقیت کرد.
دکتر سید باقر محمودی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان با تبریک ایام دهه کرامت با اشاره به عملکرد موفق دکتر نوشاد در راه اندازی شرکت دانش بنیان موسسه تحقیقات چغندر قند و اداره آن، دکتری تخصص کسب و کار و ایده پردازی در زمینه درآمدزایی و خوداتکایی را از نکات قابل توجه در سوابق حرفه ای ایشان برشمرد و انتصاب وی را در سمت سرپرست دفتر خدمات فنی و پشتیبانی تبریک و برای وی آرزوی در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود.
دکتر نوشاد با تشکر از حسن اعتماد معاون توسعه مدیریت و منابع در محول نمودن سرپرستی دفتر خدمات فنی و پشتیبانی ابراز امیدواری کرد بتواند با بهره مندی از ظرفیت های موجود وظایف محوله را در چارچوب قانون با قوت مضاعف پیگیری نماید.
در پایان این مراسم با حضور دکتر رسول زارع قائم مقام سازمان و دکتر محمودی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان طی احکامی جداگانه انتصاب آقایان حسین نجفی در سمت مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان و دکتر حمید نوشاد به عنوان سرپرست دفتر خدمات فنی و پشتیبانی سازمان به آنان ابلاغ شد.
روابط عمومی موسسه، برای همکار عزیز جناب آقای دکتر نوشاد در سمت و جایگاه جدید آرزوی موفقیت و سربلندی می نماید.