عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

مراسم جشن پایان دوره علوم پایه دانشجویان پزشکی ورودی ۹۵ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، مراسم جشن پایان دوره علوم پایه دانشجویان پزشکی ورودی ۹۵ روز هفدهم تیرماه در تالار ابن سینای دانشکده پزشکی برگزار شد. دانشجویان پزشکی پردیس بین الملل ورودی ۹۵ نیز در این جشن حضور داشتند.
طبق برنامه آموزش پزشکی عمومی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، ودر ساختار جدید دوره علوم پایه( پزشکی ۹۰ دانشکده پزشکی) مباحث مربوط به ساختار و عملکرد طبیعی (آناتومی، بافت شناسی، جنین شناسی، فیزیولوژی و بیوشیمی) در قالب ده بلوک ادغام یافته ارایه می شود و برای ایجاد و تقویت توانمندی دانشجویان در زمینه مهارتهای بالینی، مهارتهای برقراری ارتباط، ارتقای سلامت و پیشگیری، رشد فردی، تعهد حرفهای، اخلاق و حقوق پزشکی، مهارتهای تصمیم گیری، استدلال و حل مساله، نظام سلامت و نقش پزشک در آن، به صورت تم های طولی در طول ۵ نیمسال تحصیلی در دوره علوم پایه به دانشجویان پزشکی آموزش داده شد.
در پایان دوره علوم پایه دانشجویان پس از دریافت آموزش های مصوب کوریکولوم آموزشی دانشکده پزشکی و کسب مهارت هایی نظیر اصول تفکر انتقادی و حل مساله، خودآگاهی، مهارتهای مدیریت استرس، مدیریت زمان و روشهای افزایش اعتماد به نفس زندگی، آشنایی با کمک های اولیه و انجام اقدامات احیای پایه برای ورود به دوره مبانی طب بالینی با تاکید بر ارتباط هدفمند بین مباحث علوم پایه با یکدیگر و با علوم بالینی آماده می شوند.
توضیح این که عکس دسته جمعی این جشن توسط کوثر محمد دانشجوی پزشکی پردیس بین الملل ثبت شده است.
خبر: مینا محمدی