عمومی | دانشگاه اصفهان

امضای تفاهم نامه و افتتاح دفتر سرمایه گذاری فناورانه دانشگاه اصفهان


تفاهم نامه تشکیل و فعالیت دفتر سرمایه گذاری فناورانه در دانشگاه اصفهان،امضا و این دفتر با حضور رییس دانشگاه،معاون اداری و مالی و معاون پژوهش و فناوری افتتاح شد.

به گزارش وب سایت خبری uinews مراسم امضای تفاهم نامه و افتتاح دفتر سرمایه گذاری فناورانه دانشگاه اصفهان با حضور دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه، دکتر رسول رکنی زاده معاون پژوهش و فناوری، دکتر ولی اله میرخانی معاون اداری و مالی، دکتر کوفیگر مدیر مرکز رشد و کارآفرینی، دکتر گوهریان رییس کانون کارآفرینی استان و مهندس ورد به عنوان مجری تفاهم نامه برگزار شد.

شایان ذکر است این تفاهم نامه در راستای تقویت مباحث علمی، پژوهشی و نیز جذب سرمایه و بهره مندی از آن در دانشگاه اصفهان به منظور تولیدمحصولات فناورانه با هدف رفع مشکلات کشور در ۹ ماده فی مابین دانشگاه اصفهان به نمایندگی دکتر میرخانی و مهندس احمد ورد منعقد و امضا شد.

گفتنی است دکتر کوفیگر در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی اظهار داشت: در این دفتر مذاکرات سرمایه گذاران و فناوران با هدف تعامل موثر و ایجاد هم افزایی در ارتقای سطح فعالیت های فناورانه با حمایت سرمایه گذاران دولتی و خصوصی انجام خواهد شد. تخصیص رویالتی به دانشگاه اصفهان از محل قراردادهای منعقده در این دفتر از جمله ویژگی های دفتر سرمایه گذاران فناورانه دانشگاه و شرکت های دانش بنیان مرکز رشد دانشگاه، از جمله فناوران مخاطب این دفتر خواهند بود.