عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

بازدید تیم ارزیابی اعتبار بخشی آموزشی دانشگاه از مرکز پزشکی ، آموزشی و درمانی ۱۵ خرداد



تیم ارزیابی اعتبار بخشی آموزشی دانشگاه از  مرکز پزشکی، آموزشی ودرمانی ۱۵ خرداد بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی ۱۵ خرداد، در این بازدید  دکتر فرهاد جعفری و دکتر مهدی رضایی (ارزیابان دانشگاه) ضمن گفتگو با مسوولان بیمارستان به بررسی مستندات عملکردی و بازدید میدانی بیمارستان پرداختند.

در این بازدید نشستی با حضور تیم ارزیابی، دکتر یاوری رئیس بیمارستان، اعضای هیات علمی و تعدادی از مسوولان بیمارستان برگزار شد.در ابتدای این نشست دکتر یاوری گزارشی اجمالی از وضعیت آموزشی، اقدامات و دستاوردهای علمیو تحقیقاتی مرکز ارایه کرد.

سپس دکتر حسن پور معاون آموزشی مرکز  به بیان گزارش و توضیحات مفصلی درخصوص اعمال جراحی، شاخص های عملکردی و مقایسه ای، گروه ها و برنامه های آموزشی، اهداف، ماموریت، استراتژی ها و برنامه های عملیاتی، تفاهم نامه های آموزشی، اقدامات اصلاحی EDU ، عملکرد دستیاران، رضایت سنجی ها، فرآیندها، پژو هش های بالینی و... پرداخت.

در ادامه جلسه دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی عضو هیات علمی مرکز در خصوص برگزاری و شرکت در همایش ها، تعداد مقالات ارائه شده در مجلات معتبر دنیا، انجام اعمال جراحی مشترک اعضای هیات علمی مرکز با جراحان و اساتید خارجی مطرح در سطح بین المللی و فرصت های مطالعاتی توضیحاتی ارایه داد.

کارشناسان واحد آموزش مرکز نیز ضمن ارائه توضیحات و مستندات مربوطه به سووالات تیم اعتباربخشی پاسخ دادند.

در نهایت تیم اعتباربخشی دانشگاه به همراه معاون آموزشی مرکز و کارشناسان آموزش از واحدهای مختلف این بیمارستان نظیر  آموزش، کتابخانه، بخشها و اورژانس بازدید کرده و از نزدیک امکانات آموزشی و تحقیقاتی این بیمارستان را مورد ارزیابی قرار دادند.

انتهای پیام/