عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر

تغییرساعت کاری دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در پایان امتحانات ن ...

تغییرساعت کاری دانشگاه آزاد  اسلامی استان مازندران در پایان امتحانات نیمسال دوم ۹۷_۹۸

رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی مازندران گفت: ساعت کاری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان مازندران بعد پایان امتحانات نیمسال دوم ۹۷_۹۸ از ساعت ۶/۳۰ لغایت ۱۴ عصر است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، دکتر محمد صالحی رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با آروزی موفقیت برای دانشجویان، از تغییر ساعت کاری دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به ساعت ۶/۳۰ تا ۱۴ عصر در واحد ساری و تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران بعد از پایان امتحانات نیمسال دوم ۹۷_۹۸ خبر داد.

وی بیان کرد: با عنایت به مصوبه شورای دانشگاه آزاد اسلامی در شیراز و بخشنانه ابلاغی استانداری مازندران مبنی بر تغییر ساعت کاری کلیه دستگاه های دولتی و سایر موسسات عمومی و غیرانتفاعی مستقر در استان مازندران، با عنایت به تداوم شرایط خاص جوی و با توجه به ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف برق، بدینوسیله ساعات کاری واحدها و مراکز آموزشی سطح استان به استثنای بیمارستان ها و مراکز درمانی تابعه از یکشنبه مورخ ۹۸/۴/۹ لغایت۹۸/۵/۳۱ از ساعت ۶/۳۰ صبح شروع و ساعت ۱۴ بعدازظهر پایان می یابد.
ضروری است مسئولین محترم واحدهای دانشگاهی ضمن نظارت و تلاش جدی در خصوص کاهش مصرف_انرژی، سیستم های سرمایشی را در دمای ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم وحداکثر تا ساعت ۱۴ عصر خاموش نمایند.
شایان ذکر است واحدهای دانشگاهی که مجری ترم تابستانی می باشند می بایست براساس برنامه قبلی به نحوی برنامه ریزی نمایند تا با استفاده از حداقل نیروی انسانی در برنامه های آموزشی خللی ایجاد نگردد.