عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه

با حضور مهندس موسوی مراسم معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه با حضور مهندس سیدمجید موسوی مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در واحد ارومیه برگزار شد.

مهندس موسوی در این مراسم با تبریک دهه کرامت گفت: امید است به برکت این ایام، خداوند توفیق موفقیت در این دنیا و سرای باقی را شامل حالمان کند و مورد شفاعت پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) قرار گیریم.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی چندی پیش به عنوان مولود انقلاب، سی و هفتمین سالگرد تاسیس خود را پشت سر گذاشت و با درایت و تصمیم حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) افقی نورانی در دانشگاه باز شد.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی اظهار امیدواری کرد که با این تصمیم، عرصه برای نیروها و افرادی که پرورش یافته این انقلاب بوده و تجربیات مناسبی را در سایه آن به دست آورده اند، ایجاد شده تا بتوانند یک تحول اساسی و بنیادین را براساس سیاست و راهبردی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) ایجاد کنند.

مهندس موسوی با اشاره به حضور دکتر ولایتی در راس هیات امنای دانشگاه افزود: امروز فردی پرچمدار اصلی این دانشگاه است که مورد تایید مقام معظم رهبری است و دکتر طهرانچی فردی فعال در عرصه جهاد علمی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است. تقدیر الهی بر آن بوده که این ذخیره انقلاب برای نظام حفظ شود و امروز ایشان با کسوت معلمی و استادی که در بسیاری از دانشگاه های کشور داشته، سکان و پرچم مدیریت عالی دانشگاه را به عهده بگیرد.

وی دانشگاه آزاد اسلامی را بزرگترین نهاد اجتماعی در سراسر کشور دانست و گفت: این نهاد مردمی در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری‌های نو، ظرفیت های بسیار خوبی را دارد.

مهندس موسوی ادامه داد: باید در شرایط تحولی امروز جامعه، رویکرد انقلابی و جهادی در عمل چراغ راه ما قرار گیرد. این فرصت ها همیشگی نیست، باید قدر این فرصت ها را دانست و اقدامات را به صورت جهادی و خستگی ناپذیر دنبال کنیم.

وی افزود: تجربه نشان داده هر زمان با همدلی و وحدت به صورت تیمی برای رسیدن به هدف تلاش کرده ایم، کارهای بزرگی به سرانجام رسیده است.

مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز این دانشگاه با حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانشجو، حدود ۳۷ درصد آموزش عالی کشور را راهبری می کند و با بیش از ۷۰۰ مدرسه سما در حوزه پرورشی و تعلیم و تعلم نیز فعال است.

مهندس موسوی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با برنامه ریزی سعی کرده تا در حوزه آموزش و پرورش، رسالت اصلی خود را ایفا کند و به همین منظور نیاز است در حوزه کارمندان و اساتید نیز حرکت های مناسبی صورت گیرد تا دانشگاه آزاد اسلامی به یک نمونه و الگو برای کشور تبدیل شود.

وی نگاه حراست را عمیق، تیزبین، مطالبه گر و رصدکننده خواند و افزود: حراست تلاش می‌کند با برنامه ریزی بلند مدت و دقیق یک رکن اصلی از مجموعه تحولی دانشگاه برای حمایت و محافظت از این سرمایه ارزشمند انقلاب باشد و از آسیب های احتمالی به این سرمایه اجتماعی جلوگیری کند.

در پایان این مراسم سعید صمدی به‌ عنوان مدیرکل حراست استان آذربایجان غربی و واحد ارومیه معرفی و از زحمات و تلاش های کاظم نجفی اسلامی سرپرست سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/