عمومی | دانشگاه شهید باهنر کرمان

جلسه شورای پژوهشی و فناوری دانشگاه

جلسه شورای پژوهشی و فناوری دانشگاه با حضور اعضای شورای پژوهشی دانشگاه روز یکشنبه ۱۶ تیرماه ۹۸، در سالن کنفرانس سازمان مرکزی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، در این نشست مسائل: درخواست فرصت مطالعاتی و ماموریت پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه مورد بررسی و تبادل نظر اعضاء قرار گرفت و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ گردید، درخواست برگزاری «نهمین کنگره ملی گیاهان دارویی» توسط پژوهشکده تولیدات گیاهی در تاریخ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، در خواست برگزاری «همایش تخصصی آموزش ریاضی» توسط دانشکده ریاضی و رایانه در تاریخ خرداد ماه ۱۳۹۹، درخواست تمدید پسا دکترای تعدادی از پژوهشگران پسا دکترای دانشگاه مطرح و به تصویب رسید.

در حاشیه این نشست، دکتر حسین نظام آبادی پور معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه، از زحمات مهندس محمد داوری مدیر سابق ارتباط با صنعت و کارآفرینی و دکتر ارسطو بدوئی ریاست سابق انجمن پژوهشگران جوان در مدت تصدی پست اجراییشان قدردانی و برای آنها آرزوی سلامتی  و موفقیت روز افزون کرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه، همچنین دکتر هادی ثمره صلواتی پور را به عنوان سرپرست حوزه مدیریت امور فناوری، ارتباط با صنعت و کارآفرینی و دکتر امین خضری را به عنوان رئیس انجمن پژوهشگران جوان معرفی و برای آنها توفیق و به‌کامی مسالت نمود.