عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

آزمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی رشت حائز رتبه برتر کشوری شد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از کسب مقام نخست آزمایشگاه پیشرفته سنجش و ارزیابی مواد این دانشگاه در بین آزمایشگاه‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از  دانشگاه آزاد اسلامی رشت، سیدمظفر میربرگ‌کار درباره کسب رتبه ۳۴ کشوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سراسر کشور اظهار کرد: در ارزیابی سالانه شبکه راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آزمایشگاه پیشرفته سنجش و ارزیابی مواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت مقام نخست را میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کسب کرد.

وی گفت: با توجه به ارزیابی انجام‌شده توسط حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از عملکرد سال ۱۳۹۷ بین ۲۹۰ مجموعه آزمایشگاهی از آزمایشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دولتی و شرکت‌های خصوصی آزمایشگاه پیشرفته سنجش و ارزیابی مواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت توانست رتبه نخست بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی و رتبه ۳۴ کشوری را به خود اختصاص دهد.

دبیر کمیته ساها دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افزود: در این رتبه‌بندی، آزمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت توانست امتیاز ۳۱,۹۵ درصد را در مشتری مداری و ۸.۱۱۲ را در بخش خدمات و ۷۶.۱۴۱ را در فعالیت شبکه‌ای کسب کند.

میربرگ‌کار گفت: این آزمایشگاه در رتبه‌بندی سال ۱۳۹۶ مقام ۴۲ کشوری بین ۱۷۴ آزمایشگاه موجود در کشور را کسب کرده بود که در مقایسه با رتبه سال ۱۳۹۷ مشخص می‌شود که تراز دانشگاه در کشور با ۲۴ درصد افزایش مواجه بوده است.

وی افزود: این در حالی است که تعداد آزمایشگاه‌های کل کشور حدود ۷۰ درصد افزایش داشت و این رشد چشمگیر تراز فعالیت آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت را در کشور نشان می‌دهد.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی  واحد رشت

پیام رسان سروش   iau_rasht@
پیام رسان ایتا    iau_rasht۱۱۷@