پزشکی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران

چاپ کتاب توسط اعضای گروه بالینی دانشکده داروسازی و علوم دارویی

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر مهدی رجبی عضوهیات علمی و مدیر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از به چاپ رسیدن کتاب « پرسش و پاسخ بارداری » توسط دکتر مهدی رجبی، دکتر سپیده حسنلو و دکتر فائزه منجی از اعضای گروه بالینی دانشکده داروسازی و علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در سال ۱۳۹۸ خبر داد .

دکتر رجبی اظهار کرد: تیم مولفین متشکل از متخصصین داروسازی بالینی و داروشناسی سعی بر آن داشته تا با زبانی ساده و از سویی دیگر علمی، مفاهیم و اصول روش های جلوگیری از بارداری و تنظیم خانواده را بیان دارد تا به عنوان مرجعی قابل اعتماد مورد استفاده همه جامعه قرار گیرد و بستری فراهم گردد که افراد، داوطلبانه و بر پایه آگاهی، بینش و تصمیم گیری مسوولانه، فضیلت والدین شدن را بپذیرند.

مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تصریح کرد: در سال‌های اخیر، همگام با پیشرفت‌های ایجاد شده در عرصه‌های مختلف رشته های علوم پزشکی، پیشگیری قبل از درمان نیز توسعه زیادی پیدا کرده‌ است و هر سال شاهد اضافه ‌شدن مطالب و تکنیک‌های علمی جدید به مجموعه پزشکی هستیم .

عضو هیات علمی دانشکده داروسازی و علوم دارویی افزود: این کتاب با ارائه مشاوره، توصیه های کاربردی و اطلاع رسانی گسترده و بی طرفانه می تواند به آسانی مورد استفاده قرار گیرد.

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری از روند تغییرات، هدف از گردآوری کتاب « پرسش و پاسخ بارداری » را پاسخگویی به نیاز سلامت جامعه و آگاهی دانشجویان به این ضرورت عنوان کرد و گفت: به نظر می‌رسد با آموزش مناسب طی دوره دانشجویی به خوبی بتوان سطح اطلاعات علمی فارغ‌التحصیلان این رشته را آنقدر بالا برد که عملکرد آن‌ها در جامعه منجر به ارتقاء کیفیت علمی گردد .

کتاب حاضر با عنوان « پرسش و پاسخ بارداری » و سرشناسه دکتر مهدی رجبی، نشر سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در ۱۰۰۰ جلد به چاپ رسیده است که در این دانشگاه در دسترس همگان جهت خرید می باشد.