ایجاد فضای امید به آینده و نشاط بین دانشجویان جزو اولویت های روابط عمومی باشد
از پیام رسان های داخلی در انعکاس فعالیت های دانشگاه استفاده شود.
دکتر مشهدی گفت: ردیف بودجه مستقل روابط عمومی دانشگاه تضمین کننده فعالیت های تبلیغی و رسانه ای آن است.
وی افزود: یکی از مهمترین مشکلات دانشجویان و مسئولان دانشگاه بواسطه سطح تماس کم با یکدیگر است که یک عامل را میتوان به غیر حضوری کردن فعالیت های دانشجو از بدو ورود تا دانش آموختگی دانست.
وی گفت: البته فضای مجازی مزایای بسیار زیادی دارد اما باید برخی خدمات تفکیک شود و برای افزایش ارتباط حضوری با دانشجویان برنامه ریزی شود.
ایشان افزود: باید تلاش کرد، امید و نشاط در دانشگاه افزایش یابد و باید علائق دانشجویان شناسایی و رسیدگی کرد و از ابزاری مثل موسیقی و هنر و... بیشتر و بهتر بهره برد، حتی میتوان با برگزاری مسابقات موسیقی همچون مسابقات عکاسی که مورد استقبال دانشجویان میباشد به ایجاد فضای بانشاط کمک کرد.
رئیس دانشکده نقشه برداری گفت: استفاده از ابزار باید به بهترین شکل ممکن باشد و در این راستا باید تلاش کرد با روشی اصولی و کارشناسی شده برخی محدودیت ها را کم کرد. باید فکر جوانان را شناخت و طبق آن برنامه ریزی نمود و مخاطرات روابط اجتماعی دانشجویان را به صورت علمی و جذاب برای ایشان شرح داد.
باید در رابطه با اصول فکری و قوانین اجتماعی درست فرهنگ سازی شود و از فعالیتهای عجولانه و ضربتی در مسائل فرهنگی حذر کرد.
مشهدی خاطر نشان کرد: جهت تعامل بهتر با روابط عمومی دانشگاه یکی از کارشناسان را بعنوان رابط روابط عمومی معین کرده اند.