عمومی | دانشگاه علوم پزشکی البرز

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی دانشگاه علوم پزشکی البرز سال ۹۸

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و با عرض تبریک به پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی سال ۹۸ این دانشگاه، به اطلاع می‌رساند ثبت نام و تحویل مدارک به صورت حضوری طبق برنامه ذیل اعلام می‌گردد.

زمان انجام امور مربوط به تعهدات محضری: از روز ‌شنبه مورخ ۹۸/۰۴/۲۹ الی چهارشنبه ۹۸/۰۵/۰۲ ( مراجعه به دفترحقوقی جهت مشاهده و دریافت فرمت سند تعهدات)

آدرس دفترحقوقی دانشگاه: کرج - میدان طالقانی -بلوار طالقانی شمالی - شهرک اداری - بالاتر از دادگستری- دانشگاه علوم پزشکی البرز -طبقه پنجم - اداره حقوقی دانشگاه   تلفن:  ۲۴-۳۲۵۵۸۹۲۰ داخلی ۵۱۴

جهت مشاهده فرم تعهد محضری اینجا کلیک کنید

شرایط مربوط به نحوه تنظیم سند تعهد و شرایط مربوط به ضامنین :

استفاده از فرم مربوطه باتوجه به سهمیه داوطلب .

* متعهدین ملزم به معرفی ۲ ضامن کارمند شاغل رسمی در دستگاه دولتی با سابقه کار حداکثر ۲۰ سال می باشند .

* چنانچه یکی از ضامنین معرفی شده کارمند رسمی دولتی باشد، پیمانی بودن ضامن دوم بلا اشکال است

* حسب مفاد ماده ۹۶ قانون اجرای احکام مدنی تضمین تعهد توسط افراد بازنشسته میسر نمی‌باشد ). براساس بخش نامه شماره ۱۰۷/۲۹۱۳/د مورخ ۹۵/۰۷/۱۹ (

* بر اساس بخش نامه شماره ۱۰۷/۲۶۴۷/د مورخ ۹۸/۰۷/۰۳ پذیرفته شدگان دستیار سهمیه آزاد میتوانند به جای تعهد محضری وثیقه ملکی نیز ارائه نمایند .

* در خصوص پذیرفته شدگان سهمیه بومی می بایست در سند تعهد نام دانشگاه محل انجام تعهد خود را قید نمایند .

* ضمناً کلیه پذیرفته شدگان می بایست با در دست داشتن فرم سند تعهد به دفتر اسناد رسمی مراجعه نموده و در سر برگهای مربوطه تایپ نمایند حضور ضامنین با احکام کارگزینی به همراه فیش و حکم حقوقی نیز جهت امضاء سند در دفتر خانه  الزامی می باشد.

*توجه: پذیرفته شدگان گرامی خواهشمند است هنگام مراجعه به دفتر امور حقوقی دانشگاه حتماً فرم جدید تعهد دستیاران را درخواست نمایید.

تذکر۱:

* با توجه به زمان بر بودن مراحل انجام تعهد محضری، کلیه پذیرفته شدگان می بایست از روز شنبه ۹۸/۰۴/۲۹ نسبت به تکمیل فرم ها و مراجعه به دفتر حقوقی دانشگاه اقدام نمایند. با توجه به اینکه شروع دوره پذیرفته شدگان فاقد سند تعهد محضری فاقد وجاهت قانونی می باشد، ازکسانیکه موفق به تکمیل مدارک( فرم ها و انجام تعهد محضری) نشوند علاوه بر عدم تحویل مدارک ثبت نامی، نامبردگان  به گروه های آموزشی جهت شروع دوره معرفی نخواهند شد و عدم ثبت نام آنها نیز جهت معرفی جایگزین به وزارت متبوع اعلام خواهد شد .

مرحله اول: (به صورت اینترنتی) به لینک ثبت نام مراجعه و سپس با انتخاب نوع کاربری (دانشجویان جدیدالورود) و با وارد نمودن کد ملی و کلمه عبور (کد ملی) وارد مرحله ثبت نام اینترنتی شوید.

الف) ثبت نام در سیستم سما

۱- تکمیل فرم ها و اطلاعات در قسمت اطلاعات داوطلبان

۲- دریافت و تکمیل فرم های آموزشی

۳- ارسال تصاویر مدارک درخواست شده

۴- دریافت کد رهگیری

زمان ثبت نام الکترونیک: از ساعت ۱۱:۰۰روز شنبه مورخ ۹۸ /۰۵/۰۵ الی  ۱۲ شب روز دوشنبه مورخ  ۹۸/۰۵/۰۷

تذکر۲: ثبت نام الکترونیکی قبل از حضور در دانشگاه الزامی بوده و در صورت عدم ثبت نام اینترنتی در تشکیل پرونده الکترونیکی نقص مدرک خواهید داشت .


ورود به صفحه ثبت نام اینترنتی

مرحله دوم: (به صورت حضوری) پس از انجام: ۱-  ثبت نام اولیه (اینترنتی) ۲- دریافت کد رهگیری ۳- دریافت و تکمیل فرمهای ثبت نام ۴- اطمینان از تکمیل مدارک، به همراه فرمهای تکمیل گردیده و مدارک ذیل به ستاد مرکزی دانشگاه مراجعه نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری در ستاد مرکزی دانشگاه:

  1. ۴  قطعه عکس پشت نویسی شده شامل( نام، نام خانوادگی، رشته تحصیلی)
  2. اصل شناسنامه  ویک سری تصویر از تمامی صفحات
  3. اصل کارت ملی هوشمند و یک سری تصویر
  4. اصل کارت نظام پزشکی ویک سری تصویر
  5. اصل گواهی پایان طرح نیروی انسانی و یا معافیت از طرح ویک سری تصویر
  6. اصل کارت پایان خدمت وظیفه ویا معافیت (برای آقایان به صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مراکز پلیس + ۱۰) ویک سری  تصویر
  7. اصل پروانه دائم پزشکی ویک سری تصویر
  8. گزارش تسویه حساب یا گزارش بازپرداخت بدهی از صندوق رفاه دانشجویان ( فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد نیازی به ارائه فرم تسویه حساب ندارند.)
  9. موافقت بدون قید وشرط سازمان محل خدمت با ادامه تحصیل (ارائه حکم مرخصی بدون حقوق ویا ماموریت آموزشی از تاریخ شروع دوره تا پایان دوره دستیاری برای کارکنان رسمی، رسمی آزمایشی، پیمانی و قراردادی الزامی است.)
  10. آخرین حکم استخدامی (در صورت  شاغل بودن)
  11. اصل مدارک مربوط به سهمیه ثبت نامی( رزمندگان و ایثارگران، مناطق محروم، رتبه برتر و...) ویک سری کپی
  12. اصل سند تعهد محضری با توجه به سهمیه قبولی
  13. لوح فشرده حاوی اسکن کلیه مدارک

مدارک مورد نیاز برای هسته تحقیق و نظردهی به شرح ذیل می باشد:

· کپی تمام صفحات شناسنامه ۱ سری

· کپی  پشت و رو کارت ملی  ۱ سری

· ۳ قطعه عکس پشت نویسی شده

· تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت نظام وظیفه برای آقایان ۱ سری

· کپی آخرین حکم کارگزینی ممهور به مهرکارگزینی محل خدمت (در صورت استخدام اداری)

تذکر۳: تحویل مدارک به هسته تحقیق و نظر دهی (گزینش) در روز ثبت نام الزامی بوده و مسئولیت عواقب عدم مراجعه به عهده داوطلب خواهد بود.

آدرس ستاد مرکزی دانشگاه : کرج - میدان طالقانی -بلوار طالقانی شمالی - شهرک اداری - بالاتر از دادگستری- دانشگاه علوم پزشکی البرز - واحد امور آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه : طبقه دوم        تلفن: ۳۲۵۶۳۳۲۱-۰۲۶

زمان تحویل لوح فشرده ، فرمهای ثبت نامی ، مدارک مربوطه: روز سه شنبه مورخ ۹۸/۰۵/۰۸ و چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۵/۰۹    از ساعت ۱۴:۳۰- ۸:۳۰

به اطلاع می رساند پس از ثبت نام، کارگاه های آموزشی آشنایی با فرآیندهای دستیاری برگزار خواهد گردید. تذکر۳: حضور در کارگاههای مذکور و دریافت گواهینامه شرکت در دوره؛ الزامی می باشد.

جهت اطلاع و دریافت برنامه کارگاه ها ، با دانشکده پزشکی تماس حاصل فرمایید.

دانشکده پزشکی: کرج چهارراه نبوت بلوار موذن خیابان بوعلی بالاتر از دانشگاه هنر شماره تماس ۳۴۲۸۷۳۸۳-۰۲۶ و ۳۴۲۸۷۴۲۵-۰۲۶

تاریخ شروع دوره : از ۹۸/۰۶/۰۲  -  بجز دانشجویان ترم آخر و فارغ التحصیلان در حال گذراندن طرح .

معاونت فرهنگی و امور دانشجویی: کرج ۴۵ متری گلشهر خیابان پونه شرقی پلاک ۴۴، ساختمان دارا طبقه ۱۰ دفتر معاونت

شماره تماس: ۳۴۵۳۰۰۶۸- ۰۲۶

جهت آگاهی بیشتر درباره شرایط خوابگاه ، تغذیه و وامهای دانشجویی به سایت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی به    آدرس http://mefda.ir/service/universities/alborz مراجعه نمائید.