عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری کارگاه آموزشی راه اندازی سامانه جدید حضور و غیاب کارکنان بالینی در بیمارستان فارابی

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه حضور و غیاب کارکنان با توجه به قانون بهره وری کارکنان بالینی روز دوشنبه ۱۷ تیر ماه ۱۳۹۸ برای سوپروایزرها و سرپرستاران بیمارستان فارابی برگزار شد.
در ابتدای این کارگاه معصومه عزیزی، کارشناس سایت و رابط اتوماسیون بیمارستان فارابی ضمن معرفی کلی این سامانه برای پرستاران گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای اجرای قانون ارتقا بهره وری کارکنان بالینی نظام سلامت اقدام به راه اندازی سیستم جدید حضور و غیاب کارکنان بالینی در اتوماسیون اداری نموده است. از دیگر اهداف این اقدام سرعت بخشی به امور، نزدیک تر شدن به عدالت درپرداخت مزایای کارکنان، کاهش دخالت در محاسبات ساعات کار و به تبع آن پایین آوردن میزان خطای انسانی می باشد.
عزیزی با بیان اینکه این سامانه از دو سال قبل به صورت آزمایشی در بیمارستان محب یاس راه اندازی شده است افزود: با بررسی اشکالات طرح قرار است از این پس تمام بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت رسمی از این سامانه استفاده کنند.
وی توانایی انجام محاسبات مربوط به قانون بهره وری برای کارکنان پرستاری را از دیگر ویژگی های این سامانه برشمرد و در ادامه به آموزش نحوه ورود به این سامانه، جستجوی اشخاص در سامانه، تعریف شیفت و کدهای تعریف شده برای آن پرداخت و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.
خبر: قاضی میرسعید
عکس: حمیده امیدوار