عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر

هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر رسما مستقل گردید

دکتر امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در مراسم فوق با اشاره به وسعت و جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و تحت پوشش قراردادن ۱۰شهرستان از ۲۰شهرستان استان، استقلال هسته گزینش را مهم و اساسی دانست و گفت:با استقرار هسته مستقل گزینش در ایرانشهر شاهد بالندگی و پویایی بیش از پیش در حوزه مرتبط خواهیم بود.

دکتر امینی فرد با اشاره به وسعت استان و مرکزیت جغرافیایی ایرانشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان،استقلال گزینش و استقرار در دانشگاه ایرانشهر را موجبات تسریع و تسهیل در امورات گزینش و صرفه جویی در وقت و هزینه پرسنل جنوب استان خواند و در پایان از زحمات همکاران هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز تقدیر و تشکر نمود.

محمودی مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی هسته گزینش وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ظرفیتهای عظیم دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و وسعت استان سیستان و بلوچستان ،استقلال هسته گزینش و استقرار آن در دانشگاه ایرانشهر را باعث تسهیل و تسریع در انجام امورات مرتبط دانست و بر حمایت همه جانبه از هسته گزینش نوپای دانشگاه ایرانشهر تاکید و از همکاری آقای دکتر امینی فرد تقدیر و تشکر نمود.

در پایان این مراسم خانم مریم رس بعنوان مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر معرفی گردید و ساختمان این مدیریت نیز افتتاح گردید