عمومی | دانشگاه علوم پزشکی جهرم

راه یابی ۱۶ ایده به مرحله نیمه نهایی رویداد استارتاپ سلامت شو دانشگاه علوم پزشکی جهرم - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶

دکتر کاووس صلح جو گفت: استارتاپ سلامت شو دانشگاه دارای بخش  عمومی (ایده های کارآفرینی محصول محور)و بخش ویژه( ایده های نوآورانه در حوزه آموزش پزشکی) است که در ابتدا ۶۰ ایده برای این استارتاپ شو ارسال شد که ۵۱ ایده از این تعداد پذیرفته و پس از داوری های مجدد توسط داوران کمیته علمی دانشگاه نهایتا ۱۲ ایده در بخش عمومی و ۵ ایده در بخش ویژه به مرحله نیمه نهایی این استارتاپ را یافت.

به گفته وی در کنار این ۱۶ ایده راه یافته به مرحله نهایی استارتاپ سلامت شو دانشگاه در هر بخش دو تیم ایده، رزرو نیز اعلام شده است که درصورت عدم حضور هریک از تیم های معرفی شده، تیم ایده رزرو می تواند در رویداد حضور یابد.

وی بیان کرد: بخش عمومی استارتاپ سلامت شو (ایده های کارآفرینی محصول محور) شامل حوزه‌های مختلف درمان، خدمات، دارویی، بهداشت، مراقبت ها، تکنولوژی،فناوری سلامت، عرصه طب سنتی و غیره می شود و بخش ویژه آن ( ایده های نوآورانه در حوزه آموزش پزشکی) با محوریت یاددهی، یادگیری، مشاوره، مدیریت، برنامه ریزی و محتوای الکترونیک است.

منصور تفویضی مدیر اداره تعالی فرهنگی با اشاره به راه یابی ۱۶ تیم به مرحله نهایی استارتاپ سلامت شو دانشگاه عنوان کرد: مرحله نهایی استارتاپ سلامت شو با حضور دانشگاه های قطب ۵ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در تاریخ ۱۹ و ۲۰ تیر ماه امسال برگزار می شود.

وی افزود: برگزیدگان این استارتاپ علاوه بر جوایز نقدی کمک های حمایتی جهت عملی و پیاده سازی ایده های خود دریافت خواهند کرد.

گفتنی است استارتاپ سلامت شو با همکاری معاونت های فرهنگی و دانشجویی، آموزشی، پژوهش و تحقیقات فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در این دانشگاه برگزار می شود.