عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

حضور کاروان خادمان آستان مقدس رضوی(ع) در بیمارستان فارابی

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، هیئت خادمان امام رضا (ع) روز شنبه ۱۵تیر۱۳۹۸ در میان اشک شوق کارکنان و مراجعین با حضور دربخش های مختلف این بیمارستان از بیماران عیادت و برای سلامتی آن ها دعا کردند.
کاروان خادمین رضوی(ع) در بدو ورود مورد استقبال دکتر مهدی صنعتکار، معاون اجرائی و سعید مرادی، مدیر بیمارستان و جمعی از مدیران و مسئولین این مرکز قرار گرفتند. سپس در میان انبوه کارکنان، بیماران، مراجعین و همراهان، با مدح خوانی و توزیع هدایای متبرک عطر خوش بارگاه رضوی را در خاطر ه ها زنده کردند.
طنین نوای شور انگیز خادمان حرم ثامن الحجج (ع) که قطعاتی از اشعار در مدح امام رضا (ع) را قرائت می کردند، فضای این بیمارستان را آکنده از شمیم روح نواز مشهد الرضا نموده و حرکت پرچم متبرک بارگاه رضوی در بخش های درمانی و فضاهای عمومی بیمارستان موجی از شور و شعف ایجاد کرد، به نحوی که تمامی افراد تلاش می کردند خود را به پرچم رسانده و شفای بیماران و حل مشکلات خود را از امام رضا (ع) طلب نمایند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد دهقانی تفتی، روحانی هیئت هنگام حضور در بخش های درمانی اجر و پاداش رسیدگی به بیماران را بسیار بزرگ و عظیم دانست و از خدمات  کادر درمانی بیمارستان تقدیر کرد.
در پایان مسیر کاروان قرائت جمعی دعای فرج توسط کودکان مهد کودک بیمارستان فارابی هنگام حضور خادمان بارگاه رضوی، فضایی بسیار روحانی ایجاد کرد و همه حضار را شدیداً تحت تاثیر قرار داد.
خبر: امیدوار
عکس: قاضی میرسعید- امیدوار