عمومی | دانشگاه سیستان و بلوچستان

دومین جلسه شورای اداری دانشگاه در سال ۹۸ برگزار شد

دومین جلسه شورای اداری دانشگاه در سال ۹۸ پیش از ظهر روز سه شنبه ۱۱ تیرماه با حضور مدیران دانشگاه در محل سالن کنفرانس سازمان مرکزی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، در این مراسم که با حضور هیات رئیسه، معاونین، روسای دانشکده ها، پژوهشکده ها و مدیران واحدهای مختلف دانشگاه برگزار شد، ارائه «برنامه راهبردی عملیاتی دانشکده ها» در سال آتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد تا برنامه راهبردی دانشکده ها در چارجوب سیاست های دانشگاه و خط مشی های کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تنظیم گردد. همچنین بحث و بررسی آسیب شناسی دانشکده ها و روند تسریع در برطرف نمودن این آسیب ها از دیگر موارد مهم و قابل بحث این جلسه بود.

دکتر غلامرضا رضائی رئیس دانشگاه طی سخنانی در این جلسه با اظهار رضایت مندی از عملکرد دانشکده ها در ترم گذشته خاطر نشان نمود: هر تصمیمی که در دانشگاه عملیاتی میشود از طریق هیات امناء و شورای اداری دانشگاه، هیات رئیسه و با توجه به نظر معاونین و روسای دانشکده هاست.

ایشان در ادامه، مطالبی درمورد بحث ارتقاء رتبه علمی استادان، بحث ادغام دانشکده ها در صورت تمایل دانشکده ی مربوطه، اخذ پایه اعضای هیئت علمی، بهینه سازی اتوماسیون و چارگون دانشگاه، رعایت صرفه جوئی در هزینه ها، بحث جامعه محور شدن دانشگاه و بروز شدن سایت دانشکده ها مطالبی را به تفضیل مطرح نمود.

گفتنی است در نخستین جلسه شورای اداری دانشگاه ، راهبردها و برنامه های دانشگاه در سال جاری توسط رئیس دانشگاه تبیین گردیده بود.

در پایان این نشست هم ، روسای دانشکده ها و اعضای هیئت علمی گزارش عملکرد و نقطه نظرات خود را مطرح نمودند.