عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام

صدور حکم دکتر میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام توسط دکتر طهرانچی

صدور حکم دکتر میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام توسط دکتر طهرانچی

حکم ریاست دکتر میرزایی حیدری به عنوان ریئس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و واحد ایلام توسط دکتر طهرانچی ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد.

متن حکم بدین شرح است:

باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای  دکترمحمد میرزایی حیدری

با اهدای سلام و تحیات

نظر به مراتب تعهد ، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و بر اساس مصوبه سی و یکمین جلسه کمیته منتخب تایید صلاحیت روسای دانشگاهها در شورای عالی انقلاب فرهنگی ، به موجب این حکم به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلامو واحد ایلام  منصوب می شوید

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از کلیه امکانات مادی و معنوی و سرمایه های انسانی دانشگاه و تاکید بر خلاقیت های فردی و مدیریت اسلامی در جهت اعتلای واحد های دانشگاه بر اساس محور های ذیل در آن استان بکوشید.

۱-استقرار مبانی دینی و فرهنگی و توجه به امر تربیت در کنار آموزش به عنوان رکن اساسی سیاست های فرهنگی دانشگاه .

۲-ارتقای کیفیت آموزشی متناسب با نیازهای جامعه در طرح آمایش سرزمین.

۳-ارتقای سطح پژوهش های کاربردی و توسعه ای و استفاده بهینه از پژوهش های تحصیلات تکمیلی در محل مشکلات کشور در چهار چوب طرح پایش آزاد.

۴-ارتقای فرهنگ سازمانی و پیاده سازی نظام چابک اداری و ایجاد فرهنگ پاسخگویی و حفظ کرامت انسانی خانواده بزرگ دانشگاه وذی نفعان آن.

۵-افزایش بهره وری همه عوامل ، در چارچوب  رسالت دانشگاه با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از طریق اجرای طرح های سرمایه گذاری یا هدف بستر سازی برای نو آوری فناورانه و اشتغال دانش بنیان اعضای خانواده بزرگ دانشگاه .

۶-صیانت از دارایی های و سرمایه های با رعایت انضباطمالی و مدیریت و کاهش هزینه های غیر ضرور با تاکید بر استفاده از کالا های ایرانی به منظور تقویت و حمایت از تولیدات داخلی .

۷-هدایت و هماهنگی یکپارچه بین واحد های زیر مجموعه  استان در چارچوب رسالت ها ،اهداف و ماموریت های دانشگاه در سطح ملی و استان و نظارت بر حسن اجرای امور در این واحد ها.

۸-تعامل موثر و الهام بخش با هیات امناء و مسئولین استان و حل دانش بنیان مسائل استان.

امید است بااتکال به درگاه ذات اقدس احدیت ،در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشید./

محمد مهدی طهرانچی