عمومی | دانشگاه علوم پزشکی البرز

نشست ریاست دانشگاه با اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی البرز ظهر روز سه شنبه یازدهم تیر ماه  نشست ریاست دانشگاه با اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی در محل سالن فارابی دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در جمع اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی گفت: رسالت بسیج بسیار مهم و حایز اهمیت است و اینکه در چه حوزه ای فعالیت داشته باشد در ماهیت آن فرقی ندارد .

وی با تاکید بر اهمیت بسیج در حوزه ی پزشکی و سلامت خاطر نشان کرد: کانون بسیج جامعه پزشکی در امر سلامت رسالت سنگینی دارد که نباید رسالت مهم آن در این حوزه کم رنگ شود.

دکتر کریم با اشاره به ظرفیت های بالای بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: بسیج در طرح ها و برنامه های ملی از جمله بسیج کنترل فشارخون ، هفته ی سلامت و ... بسیار خوش درخشیده است.

رئیس دانشگاه ضمن تاکید بر برگزاری نشست های فصلی با اعضای کانون جامعه پزشکی خاطر نشان شد: بسیج برای کشور یک فرصت است و بسیج باید تمام تلاش خود را  در جهت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی به کار بگیرند.

وی با اشاره به نقش الگویی بسیج در حوزه های مختلف تصریح کرد: بسیج باید چشم و گوش سازمان باشد و ضمن  ارائه انتقادات و مشکلات راهکارهای لازم را بسنجد.

رئیس دانشگاه در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در  اجرای گام دوم انقلاب  و منشور مدیریتی در دانشگاه تاکید کرد و اظهار داشت: نیاز است در حوزه ی جامعه پزشکی چند نفر به عنوان بازرس ویژه معرفی شوند که نقاط ضعف و قوت سیستم به خوبی شناسایی شود.