عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فرماندار شهرستان گناوه؛ روابط عمومی‌ها بازوی قدرتمند برای مدیران و زبان گویا دولت و نظام هستند/ روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه روابط عمومی برتر شهرستان شناخته شد

سید علی پاک‌نژاد در نشست روابط عمومی‌های ادارات شهرستان گفت: امروزه ارتباط انسانی حرف اول را در دنیا می‌زند لذا روابط عمومی‌ها باید با مردم و سایر دستگاه‌ها در ارتباط و تعامل باشند.
پاک‌نژاد با اشاره به نقش ارتباط مدیران موفق با رسانه‌ها افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند در این زمینه مشاور و برنامه‌ریز مدیران خود باشند و در نشان دادن موفقیت‌های مدیران دستگاه تاثیر گزار باشند.
وی ادامه داد: از نقاط قوت شهرستان گناوه وجود خبرگزاری‌های فعال و فضای مجازی فعال است و شایسته است مدیران گزارش عملکرد خود را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند تا انتشار فعالیت‌های ارزنده دولت روحیه امید و نشاط را در مردم تقویت کند.
فرماندار گناوه اضافه کرد: روابط عمومی‌ها برای ارائه عملکرد دستگاه مربوطه خود در هفته دولت برنامه‌ریزی کنند و به نحو احسن گزارشی از فعالیت‌های ارزنده دولت دوازدهم به مردم ارائه دهند.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه روابط عمومی برتر شهرستان شناخته شد


در این نشست که با حضور فرماندار، مدیر روابط عمومی استانداری بوشهر، کارشناسان روابط عمومی استانداری بوشهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و روابط عمومی‌های ادارات شهرستان برگزار شد، از روابط عمومی‌های برتر و فعال شهرستان تجلیل شد و روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه به‌عنوان روابط عمومی برتر معرفی شد.

انتهای پیام/ ک.آ- ۳۰۸۰