عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

نام نویسی در جشنواره " خانواده قرآنی" دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاپانزدهم تیر ماه ادامه دارد

نام نویسی در هفدهمین جشنواره " خانواده قرآنی" دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا پانزدهم تیر ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش وب دا،  دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره " خانواده قرآنی" دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه این جشنواره همچون سال های گذشته در سه سطح اساتید، کارکنان و خانواده های ایشان و کارمندان شهرستان های تابعه برگزار خواهد شد اظهار کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت دفتر نهاد دانشگاه به آدرس nahad.mums.ac.ir نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

نصرتی در توضیح بخش های جشنواره گفت: در بخش اصلی، موضوع " نماز و خانواده‌" به عنوان محور برنامه های جشنواره در نظر گرفته شده که در ذیل آن بخش های " کتبی، آوایی، احکام و هنری"  با زیر رشته های مختلف تعریف گردیده و هر شرکت کننده منحصرا مجاز به انتخاب یکی از رشته ها در هر بخش می باشد.

وی افزود: در بخش ویژه جشنواره که با همین موضوع ( نماز و خانواده‌) و در قالب رشته روزنامه دیواری برگزار خواهد شد، خانواده های سه نفره یا بیشتر می توانند اثر خود را منحصرا با موضوع تعیین شده و با قید نام کارمند دانشگاه به عنوان سرپرست گروه در شناسنامه اثر، حداکثر تا تاریخ اعلام شده در آیین نامه، به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی این نکته را نیز یادآور شد که شرکت اساتید و کارکنان در برنامه های جشنواره  همراه با امتیاز فرهنگی و آموزشی خواهد بود و به کارکنانی که یک نفر از اعضای خانواده‌ی آنها موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره شود لوح تقدیر با امضای رییس دانشگاه اعطا خواهد شد.

نصرتی همچنین گفت: حضور اساتید و کارکنان به همراه خانواده دارای امتیازات جداگانه جهت تعیین خانواده برتر قرآنی در جشنواره می باشد که در مجموع، کسب حداکثری این امتیازات مبنای تعیین خانواده برتر در جشنواره امسال خواهد بود.

دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص زمان و نحوه شرکت در جشنواره هم گفت: فرآیند ثبت نام تا ۱۵ تیر ادامه دارد و علاقمندان جهت ثبت نام و مطالعه آئین نامه جشنواره قرآنی می توانند به سایتnahad.mums.ac.ir مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۸۴۱۱۵۳۶ تماس بگیرند.

همچنین شرکت کنندگان می توانند از طریق کانال تلگرامی یا سروش جشنواره که در پوستر هفدهمین جشنواره خانواده قرآنی اعلام خواهد شد با مسئولان برگزاری جشنواره در ارتباط باشند.

نصرتی همچنین یادآور شد؛ متقاضیانی که امکان ثبت نام در جشنواره از طریق سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد را ندارند، می توانند از طریق رابطین قرآنی مستقر در مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه ، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و تحویل آن به رابط مرکز اقدام نمایند.

{jcomments on}