عمومی | دانشگاه مازندران

جزییات برگزاری آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ تشریح شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ سازمان سنجش آموزش عالی کشور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، تاریخ‌های ۱۳ و ۱۴ تیر ماه ۹۸ در سطح کشور برگزار خواهد شد.
دکتر علی اکبر باقری خلیلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران با اعلام این خبر افزود: دانشگاه مازندران به عنوان دانشگاه منتخب استان، از یک طرف مرکز برگزاری آزمون سراسری استان بوده و مسوولیت اجرا و حفاظت از آزمون را بر عهده دارد و از طرف دیگر، به عنوان یکی از حوزه های برگزاری این آزمون نیز می‌باشد.
دکتر باقری با اشاره به این که تعداد داوطلبان آزمون سراسری در استان مازندران «۴۹۰۹۶» نفر می‌باشد که در «۱۸» حوزه استان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، ادامه داد: در دانشگاه مازندران که یکی از حوزه های برگزاری آزمون سراسری است، «۲۶۵۱» نفر حضور داشته که از این تعداد، «۱۶۲۳» نفر زن و «۱۰۲۸» نفر مرد می باشند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران با تاکید بر این که کلیه داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه ۱۰ تیرماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند، ادامه داد: متقاضیان هر یک از آزمون های زیر گروه های مختلف باید کارت مربوط به هر آزمون را به صورت جداگانه دریافت کنند.
یادآور می شود: رفع نقص کارت ورود به جلسه در دفتر آزمون های سازمان مرکزی دانشگاه به قرار ذیل انجام می گیرد:
سه شنبه ۱۱ تیر تا چهارشنبه ۱۲ تیر
صبح ها: از ساعت ۳۰ :۸ تا ۱۲
بعد از ظهرها: از ساعت ۱۴ تا ۱۸
در عین حال، آن دسته از داوطلبانی که در روزهای تعیین شده، موفق به رفع نقص کارت شرکت در آزمون نشدند، باجه های رفع نقص تا ساعت ۱۵ (۳ بعد از ظهر) روز جمعه ۱۴ تیرماه نیز جهت مراجعه احتمالی داوطلبان دایر است.
لازم به توضیح است که آزمون‌های صبح راس ساعت ۸:۰۰ و عصر راس ساعت ۳۰: ۱۵ شروع خواهد شد و درب‌های ورود به محل آزمون از ساعت  ۱۰: ۷ صبح و ۴۰ :۱۴ بعد از ظهر بسته خواهند شد و داوطلبان بعد از زمان مقرر، حق ورود نخواهند داشت.


روابط عمومی دانشگاه مازندران
امور رسانه های گروهی