عمومی | دانشگاه صنعتی قم

‫رئیس مجلس شورای اسلامی: از دانشگاه در حال توسعه صنعتی قم حمایت همه جانبه خواهیم کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با سفر دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به شهر مقدس قم ،رئیس دانشگاه صنعتی قم با وی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار دکتر لاریجانی از حمایت همه جانبه مسئولین استانی و کشوری از دانشگاه صنعتی قم خبر داد.
همزمان با سفر دکتر لاریجانی به شهر مقدس قم ، دکتر رضایی نور با وی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار دکتر رضایی نور ضمن معرفی رشته های دانشگاه صنعتی قم ، این دانشگاه را یک دانشگاه کارآفرین قلمداد کرد و گفت: یکی از بزرگترین دغدغه های قشر جوان به ویژه قشر دانشگاهی، معظل بیکاری است. در این بین دانشگاه صنعتی قم به عنوان نخستین دانشگاه در کشور با مطرح و اجرایی نمودن طرح همیار صنعت، تا حد زیادی مشکل اشتغال دانشجویان را مرتفع کرده است.
دکتر رضایی نور با اشاره به وجود شهرک های صنعتی در شهر قم گفت: با توجه به نیاز صنعت استان دانشجویان رشته پلیمر به صورت صد درصدی جذب بازار کار می شوند که این مهم علاوه بر اشتغال زایی، رشد و شکوفایی صنعت استان را به همراه داشته است.
وی اساتید جوان و نخبه، کارکنان هدفنمند و با انگیزه و دانشجویان فعال و پویا را نقطه اتکای دانشگاه صنعتی قم دانست و افزود: رفع مشکلات کشور در زمان تحریم ها یکی از وظایف اصلی دانشگاه ها به شمار می رود. دانشگاه صنعتی قم با ارتباط هر چه بیشتر با صنعت استان،صنعتگران را در حل معظلات صنعتی یاری می نماید.
دکتر رضایی نور با اشاره به بهره برداری از دو طرح میز خدمت الکترونیکی و باشگاه توانمندی استارت آپ ها در دانشگاه صنعتی قم گفت: با افتتاح باشگاه توانمندی استارت آپ ها بستر، جهت ورود دانشگاهیان به صنعت محیا شده است.
در ادامه رئیس دانشگاه صنعتی قم با اشاره به اینکه دکترلاریجانی از موسسین این دانشگاه می باشد،حمایت وی و سایر مسئولین را جهت توسعه همه جانبه دانشگاه خواستار شد.
در پایان دکتر لاریجانی ضمن اشاره به پیشرفت های چشمگیر دانشگاه صنعتی قم به افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه از طریق جذب پروژه های پژوهشی دردانشگاه تاکید کرد وهمچنین قول مساعدت همه جانبه و حمایت بی دریغ جهت رفع مشکلات این دانشگاه در حال توسعه را داد.