عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه تاکید کرد : لزوم اجرای نظام حسابداری تعهدی در دانشگاه فنی و حرفه ای


معاون اداری، مالی دانشگاه فنی و حرفه ای بر لزوم اجرای حسابداری تعهدی در دانشگاه و مراکز تابعه تاکید و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری مقدمات این کار اجرایی خواهد شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی، دکتر غلامرضا زمانی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه فنی و حرفه ای در جلسه شورای مدیران حوزه معاونت اداری و مالی اظهار داشت : در راستای اجرای حسابداری تعهدی با تشکیل کمیته ، کارگروه های مختلف و جلسات متعدد مقدمات این کار فراهم شود تا به صورت علمی و دقیق اجرایی شود .
وی با بیان اینکه گزینه دیگری جز اجرای حسابداری تعهدی نیست تصریح کرد : این امر هم نیاز و هم الزام قانونی دارد لذا بایستی به بهترین وجه ممکن اجرایی شود و همکاران در مراکز تابعه باید بدانند که تغییر نظام مالی نیازمند دقت، حوصله، صبر و صرف هزینه است .
دکتر زمانی در ادامه سخنان خود خواستار جلوگیری از هر گونه اقدام به صورت منفرد و بدون هماهنگی با تیم کارشناسی کمیته استقرار و پیاده سازی این نظام شد و افزود : در این راستا باید تمامی فعالیت ها با هماهنگی مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی که متولی اصلی این امر است صورت پذیرد.
عضو هیات رییسه دانشگاه فنی و حرفه ای تصریح کرد : اجرای این نظام جدید در دانشگاه فنی و حرفه ای اگرچه با تاخیر در حال انجام است ولی این تحول در نظام مدیریتی به ما کمک خواهد کرد از منابع تحت اختیار به درستی بهره ببریم.