عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان چهار محال و بختیاری

آیین معارفه دکتر علی دهقانی فیل آبادی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان چهار محال و بختیاری و آموزشکده فنی و حرفه ای پسران شهرکرد و تکریم دکتر بهروز شایق بروجنی ریاست سابق دانشگاه فنی و حرفه ای استان چهار محال و بختیاری ، با حضور دکتر رضا مهدی، معاون محترم دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور برگزار گردید.

آیین معارفه دکتر  علی دهقانی فیل آبادی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان چهار محال و بختیاری و آموزشکده فنی و حرفه ای پسران شهرکرد و تکریم دکتر بهروز شایق بروجنی ریاست سابق دانشگاه فنی و حرفه ای استان چهار محال و بختیاری ،  با حضور دکتر رضا مهدی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور برگزار گردید.

این مراسم با ارائه گزارش عملکرد چند ساله از سوی ریاست سابق دانشگاه فنی و حرفه ای آغاز گردید و به دنبال آن سرپرست جدید دانشگاه استان ضمن ابراز خرسندی با بیان راهکار ها و ارائه مطالب در این خصوص با مسئولین این مرکز آشنا شد .

در ادامه خانم مردانی ریاست آموزشکده دختران شهرکرد ضمن خوشامد گویی به کلیه حضار به پاره ای از ویژگی های دانشگاه فنی اشاره کرد و با توجه به برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در تاریخ هشتم و نهم تیر ماه امسال در آموزشکده های دختران شهرکرد و دختران جونقان ، از همگی حاضران ولایت مدار و انقلابی دعوت کرد تا در این مراسم نمادین شرکت فرمایند.

در پایان دکتر رضا مهدی ضمن ایراد سخنانی با عنوان : سال رونق تولید،  جایگاه دانشگاه فنی و عوامل رشد این دانشگاه ، با تشکر از زحمت های شایسته دکتر بهروز شایق در طول دوران خدمت و تقدیم پیام قدردانی ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور ، دکتر ابراهیم صالحی عمران ، حکم سرپرستی دانشگاه فنی و حرفه ای استان چهار محال و بختیاری و آموزشکده فنی و حرفه ای پسران شهرکرد را به دکتر علی دهقانی تحویل داد و برای ایشان و کلیه همکاران این مجموعه آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

گفتنی است در این مراسم تعدادی از مسئولین استانی و دانشگاهی از جمله روسای آموزشکده های استان و معاونین دانشگاه پیام نور استان حضور داشتند.

دکتر علی دهقانی ، عضو هیات علمی  گروه مهندسی صنایع دانشگاه  پیام نور، متولد سال  ۱۳۵۳   در شهر شهرکرد است و پیش از این  ریاست دانشگاه پیام نور مرکز فارسان را به عهده داشته است و تا کنون علاوه بر نگارش بیش از ۲۰ عنوان مقاله در مجلات علمی- پژوهشی داخلی و خارجی، راهنمایی بیش از ۱۰ پایان نامه را به عهده داشته است.