عمومی | دانشگاه گلستان

نشست مشترک هیات رئیسه دانشگاه های گلستان و دامغان

به گزارش روابط عمومی؛ در چارچوب نشست های مشترک و در راستای افزایش تعاملات دانشگاه های کشور؛ نشست و هم اندیشی اعضای هیات رئیسه دانشگاه های گلستان و دامغان به میزبانی دانشگاه دامغان و با رویکرد تحول و توسعه آموزش عالی، استفاده از تجارب مدیریت و تعامل هرچه بهتر دو دانشگاه گلستان و دامغان برگزار شد.

در این نشست دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه گلستان با ارائه گزارشی از فعالیتهای دانشگاه گلستان بر ضرورت تبادل تجربیات و گسترش همکاری های متقابل تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد با مراودات بیشتر و استفاده از توانمندی های علمی اعضای هیات علمی دو دانشگاه و برقراری ارتباط مدیران دو دانشگاه، گامهای بلندی در جهت ارتقای وضعیت آموزش عالی کشور برداشته شود.

در ادامه دکتر عبدالعلی بصیری رئیس دانشگاه دامغان اظهار داشت: بی شک این نشست ها و جلسات باعث تبادل تجربیات بین دو دانشگاه خواهد شد و همکاری های متقابل دانشگاه ها نقشی بسزا و انکار ناپذیر را برای رسیدن به توسعه و پیشرفت همه جانبه ایفا می کند.

گفتنی است از دیگر برنامه های حضور هیات رئیسه دانشگاه گلستان در دانشگاه دامغان، بازدید از فضاها، امکانات و پروژه های در حال ساخت دانشگاه دامغان و شرکت در آئین دانش آموختگی  این دانشگاه بود.

شایان ذکر است بزودی تفاهم نامه همکاری علمی-آموزشی بین دو دانشگاه به امضا خواهد رسید.