عمومی | دانشگاه نیشابور

برگزاری جلسه همکاری شهرداری نیشابور با دانشگاه نیشابور در محل دانشکده هنر

در این نشست صمیمانه که با حضور ریاست محترم دانشگاه نیشابور جناب آقای دکتر حسن صادقی سمرجانی و ریاست دانشکده هنر جناب آقای هاشم حسینی و مدیر روابط عمومی جناب آقای دکتر مهرانی راد و اعضای هیآت علمی دانشکده هنر برگزار گردید جناب آقای نجفی شهردار محترم شهرستان نیشابور نیز حضور داشتند. در این نشست پس از عرض خیرمقدم توسط ریاست دانشگاه، جناب آقای نجفی شهردار محترم شهرستان نیشابور به ایراد بیانات خود پرداختند. ایشان در فرمایشات خود اشاره نمودند که میزان مشارکت و همکاری بین اساتید و دانشجویان دانشکده هنر با شهرداری در تغییر سیمای شهری یک امر مهم و ضروری می باشد و به همین خاطر لازم است درباره چنین همکاری هایی تعامل بیشتری صورت بپذیرد.

در این جلسه جناب آقای استاد حسن رزمخواه مدیر گروه نقاشی و جناب آقای عبدالله محمودی به نمایندگی از گروه مجسمه سازی و جناب آقای سلیم زاده مدیر گروه گروه گرافیک به بیان مشکلات و اتفاق های رخ داده در گذشته در راستای همکاری های انجام پذیرفته اشاره نمودند.

در پایان تصمیم بر آن گرفته شد در جلساتی که درباره سیمای شهری برگزار می گردد یک نماینده از طرف ریاست دانشکده هنر در این نشست ها حضور داشته باشد.