عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود

برگزاری مراسم تجلیل از مقام شامخ "معلم " در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود


برگزاری مراسم تجلیل از مقام شامخ "معلم " در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود
همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری، روز معلم و هفته آموزش، مراسمی در دانشگاه آزاد اسلامی هشترود ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از مدرسان، اساتید هیات علمی حوزه آموزش این دانشگاه تجلیل به عمل آمد. در این مراسم که صبح امروز و با حضور اعضای هیات علمی و تنی چند از دانشجویان بسیج دانشجوی دانشگاه برگزار شد، رئیس دانشگاه ضمن خوش آمد گویی و تبریک این روز از تمامی اساتید این دانشگاه تقدیر وتشکر کرد.
به نمایندگی از طرف اعضای هیات علمی دکتر کبیرنجات بعنوان سخنران ویژه این مراسم انتخاب شده بود و در خصوص جایگاه معلم و پدر و مادر ونقش آنها در زندگی امروزی فرزندان را مورد بحث و بررسی قرار داد و افزود : دانش آموزان ودانشجویان امروزی با پیشرفت روز به روز علم نسبت به قبل مواجه هستند وما شاهد پیشرفت وموفقیت روز افزون آنها خواهیم بود. و در انتها از خاطرات دوران ابتدایی خود، بعد از فوت پدرشان که با چه مشقتی به مدرسه می رفتند، صحبت نمود.
دکتر محب علی پور افزود، در این مراسم علاوه بر تجلیل از اساتید، کرسی آزاد اندیشی تحت عنوان "اندیشه مطهر"با سنخرانی استاد دانشگاه آقای رحیمی برگزار گردید.
آقای رحیمی مدیر گروه معارف این واحد در مورد هویت ملی و فرهنگ ایران که تاریخ ۱۰ هزار ساله دارد سخنرانی نمود ایشان در مورد فرهنگ گفتند: در زمان حمله یونانیها به ایران، اسکندر مقدونی توانست از لحاظ نظامی به ایران غلبه کند ولی از نظر فرهنگی و علوم شرقی نتوانست فرهنگ و هویت را تغییر دهد. آمده بودند که فرهنگ و علوم شرقی را در این کشور رواج دهند و سلسه سلوکی در این جایگاه خاصی خود را باز نکرد و پس از حکومت اسلام وارد ایران شد.و...