عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه

معاون درمان و رئیس اداره اورژانس دانشکده علوم پزشکی مراغه معرفی شدند

دکتر تنومند افزود: این تغییرات به هیچ وجه نشانگر ضعف یا قوت مدیریت یک فرد خاص نیست بلکه در واقع رسیدن به یک هدف در زمینه جانشینی پروری در سیستم است تا سیستم قائم به فرد نباشد و به هنگام نبود یک فرد خاص دچار مشکل نگردد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های چند ساله ی دکتر احمدی به عنوان سرپرست معاونت درمان دانشکده گفت: ما به عینه تلاش ها و گاهی عصبانیت های ایشان را در خصوص اجرای درست و اصولی برنامه ها دیده ایم و متوجه بودیم که پیشرفت سیستم تا چه حد برای ایشان مهم بود.

رئیس دانشکده ادامه داد: حال ایشان در یک موقعیت تازه و با یک نگاه دیگر در بخش دیگری از این سیستم بهداشتی و درمانی مشغول هستند و قطعا با همان انرژی و شاید هم بیشتر به تلاش خود ادامه خواهند داد و ما هم برای ایشان آرزوی توفیق داریم.

دکتر تنومند با معرفی آقای دکتر منگوری به عنوان سرپرست معاونت درمان دانشکده گفت: ایشان یکی از مدیران جوان و در عین حال متخصص در حرفه خودشان هستند و امیدواریم از فرصتی که در اختیارشان گذاشته می شود در جهت ارتقاء سطح دانشکده گام بردارند.

دکتر تنومند همچنین با قدردانی از زحمات دکتر چنگیزی به عنوان رئیس اداره اورژانس دانشکده ادامه داد: طی چند سال گذشته تغییرات مثبتی در جهت ارتقاء جایگاه اورژانس انجام شده است و جا دارد از زحمات ایشان تقدیر شود. ضمن اینکه با در نظر گرفتن تجربه دکتر چنگیزی در عرصه های مختلف مدیریتی ایشان به عنوان مشاور رئیس دانشکده در امور درمان مشغول خواهند بود.

وی ضمن معرفی دکتر هوشنگ شریفی به عنوان رئیس اورژانس دانشکده گفت: بیشک ایشان با تجربه ای که در مدت حضورشان در اداره اورژانس کسب کرده اند بانی تغییرات بیشتر و مثبت در این اداره خواهند بود.