عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین

برگزاری کارگاه دانش افزایی همکاران فارغ التحصیلان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به منظور افزایش سطح کیفی همکاران حوزه دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی،‌ یک دوره‌ی آموزشی با حضور مدیرکل و مدیران واحد دانش آموختگان،  برای دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در این کارگاه دو روزه که با حضور واحدهای قزوین، تاکستان و بوئین‌زهرا و به میزبانی واحد قزوین برگزار شد، آخرین آئین‌نامه‌ها و بخش‌نامه‌های مربوط به امور دانش آموختگان برای شرکت کنندگان بیان شد.

در این جلسه مدیرکل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اصل تکریم ارباب رجوع، بر اجرای دقیق قوانین و بخش‌های این حوزه تاکید کرد.

دکتر محمد عابدی همچنین با تقدیر از زحمات و تلاش‌های دکتر موسی‌خانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، گفت: ایشان یکی از روسای پرتلاش و زحمت‌کش دانشگاه آزاد اسلامی هستند که کسب توفیقات متعدد در حوزه‌های مختلف طی سال‌های متمادی، نشان از تلاش و پشتکار شبانه‌روزی دارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز در این جلسه با تاکید بر خدمت صادقانه، گفت: مراجعه‌ی دانشجو به ما برای انجام کار، توفیقی است که خداوند به ما اعطا کرده، پس باید قدردان آن باشیم و این فرصتِ خدمت را مغتنم بشماریم.

دکتر موسی‌خانی‌ افزود: دنیا محل گذر و به نوعی محل ترانزیت است، پس باید از آن برای کسب توشه نهایت استفاده را ببریم؛ نباید از این فرصت غافل شویم تا خدایی ناکرده جای دنیا و آخرت در نظر ما جابجا شود.
در ادامه‌ی این جلسه مطالبی در خصوص نحوه صدور ریزنمرات و پاسخ به استعلامات، سوابط تحصیلی و صدور دانشنامه و مدیریت عملیات امور مشمولین مطرح شد و در پایان نیز شرکت کنندگان در آزمون کارگاه مربوطه شرکت کردند.