عمومی | انجمن حفاظت در برابر اشعه ایران

برگزاری مجمع عمومی (نوبت دوم) و انتخابات انجمن اطلاعیه شماره ۲

به اطلاع اعضای محترم انجمن حفاظت در برابر اشعه ایرانیان می رساند مجمع عمومی نوبت اول در روز چهارشنبه  ۰۴/۰۲/۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰ در سالن اجتماعات B مرکز آموزشی و درمانی قلب و عروق شهید رجائی برگزار شد. به علت نرسیدن تعداد حاضران در جلسه به حد نصاب، انتخابات اعضای هیئت رئیسه به مجمع عمومی نوبت دوم موکول شد.

بدین وسیله از تمامی اعضای پیوسته انجمن حفاظت در برابر اشعه ایرانیان دعوت به عمل می آید که در جلسه مجمع عمومی انجمن (نوبت دوم) که در روز سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ برگزار می شود، حضور به هم رسانند. جلسه در محل زیر برگزار می شود:

-         تهران، تقاطع خیابان ولیعصر (عج) و بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، به طرف بزرگراه هاشمی رفسنجانی نرسیده به پردیش سینمایی ملت، مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجائی، درب اورژانس، طبقه سوم، سالن اجتماعات B.

دستور جلسه: ۱- گزارش سالانه انجمن                     ۲- انتخابات هیئت رئیسه  انجمن

کاندیداهای محترم هیئت رئیسه یا بازرس انجمن: از اعضای محترمی (اعضای پیوسته یا افتخاری) که مایل هستند برای هیئت رئیسه و یا بازرس انجمن کاندید شوند، تقاضا می شود، در اسرع وقت (قبل از ۲۵ اردیبهشت)  نسبت به تکمیل فرم کاندیدا اقدام نمایند و آن را به ایمیل آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

ارائه وکالت: از اعضای پیوسته انجمن که در تاریخ برگزاری مجمع قادر به حضور در جلسه نیستند، تقاضا می شود به یکی از اعضای پیوسته انجمن که در انتخابات شرکت می کند وکالت بدهند که به جای ایشان رای بدهد. به این منظور فرم وکالت تکمیل شود و به ایشان تحویل گردد. هر عضو پیوسته می تواند در انتخابات شرکت کند و همچنین وکالت یک عضو پیوسته را نیز بپذیرد.

فرم وکالت

فرم کاندیدا