عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

اجرای طرح بسیج ملی کنترل پرفشاری خون در دانشکده پیراپزشکی



در راستای اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشارخون بالا، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشکده پیراپزشکی به پویش ملی کنترل فشار خون پیوستند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از دانشکده پیراپزشکی، طرح غربالگری سنجش فشارخون بالا، سوم و چهارم تیرماه در دانشکده پیراپزشکی به اجرا درآمد.

در این برنامه کارشناسان مرکز بهداشت شمیرانات ضمن استقرار در این دانشکده،فشارخون اساتید، کارکنان و دانشجویان را مورد ارزیابی قرار داده و اطلاعات مراجعان در سامانه مربوطه ثبت شد.

همچنین کارشناسان مستقر آموزش های شفاهی و توصیه های مراقبتی و پیشگیری به مراجعان را ارایه کردند.

انتهای پیام/