عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه

دکتر حجازی: کیفیت عملکرد و شخصیت معلم ، عاملی اثرگذار در رشد و بالندگی جامعه می باشد

به گزارش روابط عمومی واحد میمه، دکتر حجازی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میمه با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری به ویژگی های شخصیتی و معرفتی این استاد حوزه و دانشگاه اشاره کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه با اشاره به دستاوردها و پیشرفت های علمی کشور در حوزه علم و  فناوری ، آنها را مرهون تلاش های معلمان در سطوح مختلف آموزشی دانست و خاطر نشان کرد: رشد و بالندگی هر جامعه وابسته به نظام آموزشی آن جامعه می باشد و نظام آموزشی نیز ارتباط مستقیم به کیفیت عملکرد معلمین دارد و بر این اساس شایسته است سکاندار و اعضای این مجموعه، واجد شرایط اخلاقی، آموزشی و شخصیتی مطلوب و منطبق بر اصول باشند.

حجازی افزود: سه عامل تشکیل دهنده نظام آموزشی، درون داد ها ، فرآیندها و برون داد ها می باشد و در مبحث درون داد ها که اهمیت ویژه ای دارد نقش معلمین و استادان برجسته است.

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی امام جمعه میمه ضمن تشکر از زحمات استادان به جایگاه رفیع معلم در احادیث اشاره و بیان داشت: معلمان نقش سازنده ای در تربیت نیروی مومن و انقلابی در جامعه دارند و رمز موفقیت معلم در جذب و تربیت دانش آموزان و دانشجویان اخلاق نیکو می باشد.

در پایان از استادان نمونه در بخش های فرهنگی آموزشی و پژوهشی تقدیر بعمل آمد.